Mina bilder från när vi var i Dalarna

Hej på er sötnosar! ♥
 
Här har ni mina bilder från när jag var i Dalarna för någon vecka sedan.
Det var super mysigt där! Vi bodde i en liten fjällstuga mitt i skogen.
Det var supermysigt! Vi bodde jätte nära Orsa björn park, som hade välldigt söta djur!
Orsa björn park specialliserar sig på utrotningshotade djur.
När vi var där stod jag typ 2 meter från en isbjörn!! Den var enorm!
Alla bilderna är tagna av mig, med min mobil. Njut av dem. :)
Kram! ♥ 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hoppas ni får en fortsatt fin helg! 
Kram!

 
 
1 e l i n:

skriven

Wow, det var ingen liten dalahäst på den första bilden!

Sv: Är det mycket i skolan och sånt nu eller? :)
Nej, hade bara tänk att chilla! Sen imorgon tror jag att vi skulle åka ut till stugan en sväng. Du då? :)

Svar: Ha ha ja, den var ganska stor faktiskt ganska stor! :)Nej inte så farligt men det är lite mycket med allt annat.
Jag har haft både film inspelningar och en dag på grönan samtidigt som jag packar för en resa med min orkester. Men annars är det lugnt. Skönt att bara chilla! Vad mysigt med en stuga, vart ligger den någon stans? :)
Kram!
Saga

2 ♥ May S. - Vardag, skönhet, covers, mode & massa mer! ♥:

skriven

Sv: Tack detsamma! :D Kram

Svar: Men tack! ♥Allt bra med dig idag?
Kram!
Saga

3 Julia Wisniewska:

skriven

svar: Jag gör ingenting alls faktiskt, allt bra idag?:)

Svar: Ja det är bara bra med mig! :)Hur är det med dig då?
Kram!
Saga

4 ♥ May S. - Vardag, skönhet, covers, mode & massa mer! ♥:

skriven

Sv: Så lite så♥ Jadå, det är bra. Sj? :) Kram

Svar: Härligt! ♥Bara bra med mig, har du lust att göra ett Bloglovinbyte? :)
Kram!
Saga

5 e l i n:

skriven

Sv: Jaha, men det är ju roligt att det händer liten också :)
Stugan ligger vid en liten sjö i närheten av staden jag bor! Säbysjön heter den :)

Svar: Ja, det är de absolut! :)Jaha okej vad mysigt!
Några planer för helgen?
kram!
Saga

6 Julia Wisniewska:

skriven

svar: Jag mår ganska bra:)
vad gör du ikväll? kram.

Svar: Ikväll ska jag bara ta det lugnt och kanske se på någon film.Vad ska du göra då?
Kram!
Saga

7 Sandra:

skriven

sv: Jag har firat morsdag och shoppat lite, du då? :)
Kram

Svar: Jag har typ varigt lek ledare på min lillebrors kalas. Alla var super söta! :)Kul, vad shoppade du?
Kram!
Saga

8 ♕ I S A B E L L A W L ♕ ‏:

skriven

Fina bilder! allt bra idag? :)

Svar: Tack sötis! <3Det är toppen med mig hur är det med dig då?
kram!
Saga

9 Anna Holm:

skriven

Dalarna is the place to be ;)

Svar: Ja det var väldigt mysigt! :)Kram!
Saga

10 Helen.HUSnrNIO :

skriven

Det är verkligen häftigt att vara med och se Dalahästtillverkning :)
Min dotter har en med sitt namn på som hon fick vara med och se på när den "blev till" när hon var två år gammal.

Svar: Ja visst är det! Åhh vad härligt att få se sin egna lilla häst bli till! Jag köpte en häst och så fick jag mitt namn dit målat. Tänk att alla hästar är handmålade och täljda! Det är så skickliga. Ha en fortsatt fin eftermiddag! :)
Kram!
Saga

Kommentera här: