Omstart och läsarrekord

Hej alla fina!
 
Som jag skrev i mitt senaste blogginlägg så skulle jag börja blogga igen när jag ficktillgång til en bra dator.
Igår konfimerade jag mig. I konfirmationspressent fick jag en rymdgrå MacBook Air av min familj och släkt!!
Jag blev förståss jätteglad, jag visste inte att jag skulle få det, så det blev en regäl överraskning! 
 
Men nu har jag en dator och precis som jag lovat så kommer jag nu aktivft börja blogga igen. 
Jag har bytt teama på hela bloggen, samt laggt in mitt Instagram- och Twittrfeed på vänster sida,
så att ni kan kika in där också. Jag är inte riktigt klar med alla detaljer än, men det andra får komma allt eftersom.
Jag ska försöka att även lägga en widget till min spellista på Spotify.
Så det kommer också, såsmåning om ska ni se.  :)
Vad kul det var att skriva, det var länge sen.
Vi hörs! Kram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Geminaarts:

skriven

Kul med en nystart på bloggen!

2 Cajsa Lindahl:

skriven

Åh, tusen tack fina Saga! :D
inte illa att få en mac i komfa-present! :O

Svar: Hihi, nej inte illa alls. ;))
Saga

3 Sandra Steinick Gustafsson:

skriven

sv: tack!

4 Marran:

skriven

Grattis till konfirmationen :)

Svar: Tack så mycket! :)
Saga

5 starsinlife.blogg.se:

skriven

Lycka till med bloggen :)

Svar: Tack så mycket! :)
Saga

6 Netti:

skriven

Vad roligt att du fick en ny dator och stort grattis :-D

Svar: Ja, det var verkligen roligt!Tack så jättemycket! :D
Saga

7 FrökenTV, bloggen om tv och film:

skriven

kul att få en mac, vill också ha! haha

Svar: Ja, det var verkligen roligt, haha. ;)
Saga

8 Amanda CL:

skriven

älskar mac :)

sv: tack :)

Svar: Jag också! ;)
Saga

Kommentera här: