En TipTop dag!

Hej alla fina!
Idag åkte min mormor hem från oss, hon bodde hemma hos oss i lite mer än en vecka. 
Hon var med på min konfirmation, och firade min lillasysters födelsedag med oss. 
Men idag åkte hon i alla fall hem, och nu kommer det att dröja ett tag innan jag får se henne igen.
Det är synd, jag tycker om min mormor väldigt mycket!
 
Efter vi sagt hejdå till mormor så cyklade jag och mina två syskon till Vällingby Centrum och tittade lite.
Truls min lillebror köpte Pokémonkort och Fina min lillasyster köpte
ett skal till sin Ipad mini som hon fick när hon fyllde år, förra veckan.
Jag köpte inget, för just nu snålar jag med pengar.
För nästa vecka ska jag köpa en systemkamera, Wihooo!! :D
 

När Fina och Truls handlat sitt gick vi och köpte glass på Pressbyrån. 
Det blev en TipTop glass. Den var fantastisk god!
Egentligen är jag laktosintelerant, men jag kunde bara inte motstå den.
Den bara ropade efter mig, den gräddiga vaniljglassen,
nougat mitten och den spröda våfflan fylld med choklad.....
Mmmmm!! 
 
Ha det bra! 
Kram
 
 
En lycklig Saga i solen med sin TipTop glass
 
Truls, Daimstrut Saga, TipTop Fina, Magnum
 
 
1 Vanessa andersson:

skriven

kul med systemkamera :D

Svar: Ja, jättekul! :D
Saga

2 Skogsraah ☾:

skriven

Låter verkligen som en kanondag :)

3 Sarah:

skriven

Gott me glass :)

Svar: Det var jättegod! :)
Saga

4 Elin:

skriven

Gott med glass och kul att du ska köpa en systemkamera :D
sv: tack så mycket! :)

Svar: Ja, jättekul! :P
Saga

5 Olivia:

skriven

sv. åh tack :D

Kommentera här: