Tillbaka efter spräckt lever

Hej bloggen, o alla fina läsare! 

Här är jag igen, lite stolt faktist att jag nu har presterat två stycken inlägg på bara två dagar. Det är inte så att jag inte gillar att blogg, eller ser det som något jag måste göra. Jag älskar att blogga och att skriva av mig. Men det har liksom inte blivit av o jag har inte känt att jag vill dela med mig av mina dark days, så har låtit bli. Men nu ska jag inte skriva mer om sådana tråkigheter. 

Jag tänkte bara sammanfatta min dag lite kort, för jag kom på att inlägg inte måste vara så långa. Men de blir gärna de när jag skriver men det får ni stå ut med. ;) 

Idag kom en kille i min klass tillbaka efter 2 veckor på intensiven på sjukhuset. Han kör BMX, och skulle göra en bakom volt och landa i en skummgummi pool, men missade poolen och voltade rakt ner i marken fick styret i magen och spräckte levern. Ett under att han lever! Men nu kom han äntligen tillbaka till skolan och fick vara med två lektioner innan han var tvungen att gå hem o vila. Han kommer inte häller få träna eller idrotta på 8 veckor. Stackarn! 

Så idag var mina bästisar hos mig, vi tre är som små tanter vi satt i flera timmar och drak te och pratade. Vi räknade också ut att vi druckit 2,4 liter Te var... Hahaha, gör om det!! XD 

Så gick de bananas på min garderob. Jag har rensat ut mina försmå kläder och vinterkläderna så att jag kan göra en vår och sommar garderob. Så de testade igenom alla mina kläder som jag inte ville ha och mixade hej vilt Villette var väldigt roligt att se på. 

Det är det som har hänt idag, tror jag. Nu blev det en rätt lång text ändå, men det kanske inte gör så mycket. De är bara skönt att skriva av sig här. :) 

Tack och åh hej, vi ses snart igen! 
XOXO Saga 



1 Ida:

skriven

Hej jag skulle bli jätte glad om just du kunde ställa några frågor till mig till min frågestund, superfin blogg!
Kram :)
http://idamarkestig.blogg.se/2014/july/fragestund.html#comment

2 Mary:

skriven

Stackare, hoppas han mår bättre nu :)

Kommentera här: