Katten Nisse

Här kommer lite på bilder min grannes fina katt Nisse.
Han är jätte gosig och vill bli kliad både bakom öronen och på magen.
När jag kommer hem från skolan springer han och möter mig påvägen
från bussen och följer med mig ända hem, där han förväntar sig att bli gosad med.
Vilket han såklart blir, lilla gubben!
 
Jag önskar verkligen att det var min katt, men det är han tyvärr inte. 
Jag är tyvärr allergisk mot katter också, det är därför min familj int ehar katter.
Jag tål dem helt enkelt inte. 
 
Det är något jag är jätt lesen över, då jag älskar katter så mycket. 
Min familj har testat att umgås med "allergivänliga katter" som man kan göra.
Men ingan av de allergivänliga katterna fungerade för mig, tyvärr.
Inte ens nakenkatter fungerar. :'(
 
Men i framtiden så hoppas jag på att kunna få ta en "sprutkur" som poliser och brandmän får ta.
För att de ska tåla katter och kunna gå in i alla typer av hem, utan att få allergibesvär. 
 
Ha det bra! 
Kram Saga
 
 
 
 
 
 
 
1 Sabina:

skriven

Tack så jätte mycket och kul att du hittade till min blogg :) Du har en fin blogg du också :)

Svar: Tack så jättemycket! :)
Saga

2 ebba:

skriven

så söt!
svar: ja men visst är det! :) kram

3 Lissen:

skriven

Vad mysigt att bli mött av katten, men synd att du är allergisk.

Ha en fin helg. // Lissen

Svar: Jättemysigt, ja verkligen synd! :/Tack, detsamma!
Saga

4 milina.blogg.se:

skriven

Segt att du är allergisk! Men kan man inte gå en behandling? Tror jag hört det någonstans...

Svar: Ja, verkligen synd! :/Man kan ju äta medicin, som jag gör. Men den hjälper inte helt, tyvärr.
Sen finns det precis som du säger en behandling. Då man får sprutor regelbundet under X antal år. Men tror inte att vem som helst får en sådan behandling...
Ha det bra! :)
Saga

5 Kohlers - Skönhet & Livsstil - Makeup Artist - Toppbloggare:

skriven

Åh men vilken sötnos!

Svar: Visst är han! :))Kul att du hittade hit!
Kram
Saga

6 Prietha:

skriven

Synd att du är allergisk :/

Svar: Ja, det är väldigt synd! :/
Allt bra med dig? :)
Kram
Saga

7 linah:

skriven

men vilken sötnos!

Svar: Visst är han! Kul att du hittade hit! :)
Kram
Saga

8 Ida Lindborg ♡:

skriven

åh vad söt :)

Svar: Visst är han det!Vad kul att du hittade hit! :)
Kram
Saga

9 Julia:

skriven

vad söt :)

Svar: Visst är han!Vad kul att du hittade hit! :)
Kram
Saga

10 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Men åh vilken sötnos :)

Svar: Men visst är han! :)
Saga

11 Sarah:

skriven

Va söt :)

Svar: Visst är han!
Allt bra? :)
Kram
Saga

12 Julia Svensson:

skriven

Åh så söt!

sv: Åh tack så jätte mycket! Detsamma! Det gör jag absolut! kram

Svar: Visst är han! Tack så mycket! :)
Kram
Saga

13 Emma:

skriven

Jobbigt att du är allergisk! :/ han är jättesöt!

Svar: Ja, det är synd! :/Visst är han! :))
Saga

14 Ida - foto & häst:

skriven

åhh så söt! :D

Svar: Visst är han! :)
Saga

15 maria at inredningsvis:

skriven

AWWWW vilken ursöt kisse :) min hankatt Brorsan vill alltid va med på blid han är en sann star haha

Idag har jag lyxiga glampingtips på bloggen :)

Önskar dig en solig ny vecka.

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)



Svar: Visst är han. ;) Haha, så sött! Åhh, det måste jag kolla in!
Tack, detsamma!

Kram
Saga

16 OKHM:

skriven

Ser ut att va en riktigt charmig katt! :)

Svar: Han är verkligen charmig, älskar kameran också! Han vill synas jämt, haha! ;)
Saga

Kommentera här: