Ett nördigt inlägg!

Hej på er sötnosar!
 
Det är kommer bli ett nördig inlägg!
Ni kanske inte bryr er, men ni får skylla er själv för det är ju ni som läser!
Vilken jag är väldigt glad och tacksamm över! ♥ Men men..
Jag är typ ett "Google freak" så mitt i en google stund så skrev jag in ett randon namn.
Marie Flynn! Och kollar in bilderna, och får se världens sötaste teknade figur!!
Hon ser typ ut som jag fast hon har blå ögon. Jag blir vill veta mer om henne och har letat info
i typ 3 dagar! Ha ha sa ju att et skulle bli ett nördigt inlägg!
 
Men aja nu fick jag reda på att hon var med i Phineas och Ferb serien.
Men jag hittade inget, tills jag nu fick reda på att det i USA släppts Phineas och Ferb 2!!
Så med lite mer google och Youtube så vet jag nu att Marie Flynn är Phineas och Isabellas dotter!
Ha ha yey! Det var bara det! Tack för att ni orkade läsa! :D
Kram!
 
1 linah brown:

skriven

haha, ha en bra helg:D

Svar: Tack detsamma! :)Kram!
Saga

2 Ebba♥:

skriven

Sv: Okej
några planer för helgen?

Svar: Snart kommer mina finaste vänner och ska sova över.Och i morgon ska jag köpa en ipad.
Vad ska du göra i helgen då?
Kram!
Saga

3 angelica:

skriven

sv: ah, trevligt! Jag ska åka till Bournemouth, som ligger i södra england! :D

Svar: Jaha vad roligt! :DKram!
Saga

4 Elin:

skriven

Sv: hehe okej!
Nej har inte någonting inplanerat faktiskt.. Har du några roliga planer i helgen då? :)
Kram

Svar: Ja, när som helst kommer mina finaste vänner och ska sova över.Och imorgon ska jag köpa en Ipad! :D
Kram!
Saga

5 Amanda Johansson:

skriven

Tack så mycket! Vad gör du idag då? :)

Svar: Slappar!! Ha ha! :)Vad gör du idag då?
Kram!
Saga

6 Olivia:

skriven

svar: nope har typ inga! Själv då? :)

Svar: Ja faktiskt, när som helst kommer mina finaste vänner och ska sova över.Och imorgon ska jag köpa en Ipad! :D
Kram!
Saga

7 Josefine Anerland:

skriven

Haha gud så söt hon var!

Svar: Ha ha ja visst är hon! :)Kram!
Saga

8 Thea:

skriven

Fin blogg du har!
Kolla gärna in på min blogg. Kör frågestund nu så ställ gärna några frågor oxå :)
//Thea

Svar: Tack detsamma! :)Det kan jag väl göra!
Kram!
Saga

9 Julia:

skriven

sv: allt är jätte bra med mig! tipp topp :) sj?

Svar: Bara bra! :)Vad ska du göra idag då?
Kram!
Saga

10 Molly:

skriven

sv: tack, detsamma! jag har bloglovin men förstår inte hur det funkar! vill ju kunna ha en sån där ''knapp'' på bloggen så man kan följa!

Svar: Aha det är super lätt! Säger jag som inte ens kan göra en egen header! Ha ha!
Du går in på ditt Bloglovin konto och sen trycker du på ditt namn i högra hörnet och sen så kommer du upp massor av alternativ och då trycker du på
"följa bloggen-knappar" och sen så tror jag du fattar hur man gör! :)
Kram!
Saga

11 Olivia:

skriven

svar: åh vad roligt! :D

Svar: Jao! <3 ;)Kram!
Saga

12 Elin:

skriven

Sv: Nej men va kul :)
Kram

Svar: Ha Ha ja! :)Vill du göra ett bloglovinbyte med mig?
Kram!
Saga

13 Ebba♥:

skriven

Igår sovde jag över hos en kompis och idag ska jag ha träning

Svar: Åhh kul! :)Vad då för träning?
Kram!
Saga

14 Hanna♥:

skriven

Följa varandra på bloglovin? :)

Svar: Gärna!Säg bara till vilket nummer du blev så gör jag detsamma! :)
Kram!
Saga

15 Hanna♥:

skriven

gjort nu, blev nr 64:)

Svar: Okej jag blev nummer 2. :)
Saga

16 Ebba♥:

skriven

sv:Fotboll

Svar: Jaha okej! :)Ha så kul på fotbollen då! ;)
Kram!
Saga

17 Elin:

skriven

Sv: Ja visst :) Säg till när du följer mig så följer jag dig
Kram

Svar: Så nu följer jag dig som nummer 26.Nu får du göra detsamma! :)
Kram!
Saga

18 Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

skriven

Inte nördigt alls. Jag som är 30+ tittar också på tecknat, blir så när man har barn och just denna serie tycker jag är riktigt bra. Kul med nya program där de är stora.

Hjälp oss gärna vinna en drömresa till Legoland genom att rösta på vårat bidrag: http://bloggbussen.bloggportalen.se/top-list
Lottizdays Fotograferande fyrabarnsmamma och till höger +1 klickar du på så har du lämnat din röst. Skulle betyda massor om du hjälpte oss.

Svar: Ha ha kul att oxå tycker om Phineas och Ferb! :)Jag har röstat på dig nu! :)
Har du lust att göra ett bloglovibyte?
Kram!
Saga

19 Sandra SG:

skriven

sv: tack så himla mycket söta du!

Svar: Det var så lite! <3 Allt bra med dig?
Kram!
Saga

20 Sandra SG:

skriven

sv: allt är bara bra med mig!

Svar: Vad bra! :)Bloglovinbyte?
Kram!
Saga

Kommentera här: