#Dagens låt 23

Loreen - We got the power

 
Hej på er sötnosar! ♥
Den här låten är så sjukt bra!  Så nu delar jag med mig av den! 
Kram!
1 ullie:

skriven

Är det den nya låten ?

jo men tack jobbat i kväll så trött o huvudvärk men men annrs är det bra . Ha en skön fredag

Svar: Ja precis! :)Jobbigt med huvudvärk hoppas att det går över snart!
Hoppas att du får en fin helg!
Kram!
Saga

2 Sandra:

skriven

sv: Ja det bra, själv? :) kram

Svar: Det är bara bra med mig lite stressigt men bra! :)Några planer för helgen?
Kram!
Saga

3 Maolion:

skriven

Sv: Okej vad härligt! Allt är bara bra med mig med :)
Åh, den låten är så sjukt bra!

Svar: Härligt! :)Jaa visst är den!!
Några planer för helgen?
Kram!
Saga

4 Carro - trebarns mamman på Gran Canaria!:

skriven

Ja, äldsta sonens kompis sover här inatt och imorgon kommer hans mamma och umgås med oss.. :) du då?

Svar: Mysigt!Jag packar, ska på orkesterresa på måndag.
Å i morgon så blir det grönan med finaste vännerna! :)
Några andra planer för helgen?
Kram!
Saga

5 Sandra:

skriven

sv: Ja det är bara bra, själv? :) Kram

Svar: Det är bara bra med mig lite stressigt men bra! :)Kram!
Saga

6 e l i n:

skriven

Sv: Tack så mycket för frågorna! :)
Ja, allt är bara bra med mig, det är ju snart sommar! :D Hur är det med dig då? :)

Svar: Härligt! :)Det är bara bra med mig, lite stressigt men bra! :)
Några planer för helgen?
Kram!
Saga

Kommentera här: