#Dagens låt 22

Den här låten tycker jag faktiskt är rätt bra! :)
Kram!
1 Sandra SG:

skriven

sv: visst kan vi göra bloglovin byte! :D säg till när du följer mig så börjar jag följa dig efter!

Svar: Följer dig som nummer 33. Nu får du göra detsamma! :)Kram!
Saga

2 Elin:

skriven

Sv: Följer dig med nu och blev nummer 65:)

Svar: okej vad bra! :)Kram!
Saga

3 Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

skriven

Sv. Tusen tack för rösten. Vi kan göra bloglovinbyte, men bara du inte tar bort mig igen efter ett tag, en del gör nämligen så.

Svar: Det var så lite! :)Nej såklart inte!
Säg bara till vilket nummer du blir så gör jag detsamma! :)
Kram!
Saga

4 Amanda Johansson:

skriven

Har inte hört den på väldigt länge, men åh så bra den låten är :)
Idag har jag grejat i huset för det mesta, även tagit årets första dopp! Du då?

Svar: Ja visst är den! :)Åhh gud vad modigt hur varmt var vattnet?
Jag har gått i skolan och snart bär det iväg till stallet.
Kram!
Saga

5 Emilia:

skriven

Svar: ja, det känns faktiskt bra att kunna hjälpa till :)

Svar: Ja visst känns det bra! :)Kram!
Saga

6 Celin ★:

skriven

sv: Förlåt för sent svar men jag följer dig på bloglovin nu, jag blev nummer 66, kram!

Svar: Okej, det är lugnt! :)Kram!
Saga

7 Ellen Talus :

skriven

fin blogg:)

Svar: Tack detsamma! :)Allt bra med dig?
Kram!
Saga

8 Amanda [SPONTAN]:

skriven

Älskar den!

Svar: Jaa visst är den! :)Kram!
Saga

9 Thea:

skriven

Jag har nu avslöjat vad som var sanning och vad som var lögn. Kolla in på min blogg och se om det var du som gissade rätt och vann länken! :)

Svar: Ha ha nej det var de inte! :)Kram!
Saga

10 Malin:

skriven

Sv: Jo, i helgen ska jag åka och köpa skolavslutningsklänning och kläder till avslutningsmiddagen! :D Vad ska du göra själv då? :D

Svar: Åhh kul! :) Hoppas att du hittaded något fin! :)Jag har precis kommit hem från en lång weekend i Dalarna! ;)
Kram!
Saga

11 Sandra SG:

skriven

sv: jag blev nummer 67! :D

12 Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

skriven

Nu har jag lagt till som nr. 68. Säg till när du gjort detsamma.

Svar: Förlåt för lite sent svar men nu följer jag dig som nummer 87.Kram!
Saga

13 Ellen Talus :

skriven

den låten är la helt okej! :D
vad är din favolåt då?:D

Svar: Japp den är helt okej...Ha ha Euphoria!? :D
Vilken är din favolåt då? :)
Saga

14 Amanda Johansson:

skriven

Jag har ingen aning om hur många grader det var men varm var det inte i alla fall ;)

Svar: Ha ha okej! Modigt var det i alla fall! ;)
Kram!
Saga

15 GeMina Artsgg:

skriven

Håller med, den var bra! :)

Svar: Ja visst är den! ;)Allt bra med dig?
Kram!
Saga

16 Celin ★:

skriven

Riktigt härlig låt! :D

Svar: Ja visst är den! :)Allt bra med dig?
Kram!
Saga

17 julia:

skriven

Den var bra!

Svar: Yes visst är den! :)Allt bra med dig?
Kram!
Saga

Kommentera här: