Skridsko fobi!!!

Hej på er sötnosar!
 
Idag slutade jag kl. 12 Yey!
Så nu är jag hemma och tar det lugnt, jag ska till 4H vid halv 5
så jag har tid att relaxa! ;) Det kanske blir lite film, vem säger att man inte kan ha
Tisdags mys? :) Jag tror det blir Breaking Dawn part 2!
Imorgon så kommer No smoking generation till vår klass och pratar lite. Det blir väll "spännande". 
På torsdag ska vi till någon konstig park på ekerö och åka skridskor...
Som jag sagt i ett tidigare inlägg så har jag typ skridsko fobi och kan inte åka!
Jag bröt armen när jag var typ 6. Jag vet!
Men ändå jag har testat typ 5 gånger sen dess men det har inte gott.
Åkte på sportlovet men då ramlade jag efter typ 2 minuter och började stört gråta,
så mamma och pappa fick leda mig på isen som en 3 åring! 
Så NEJ, det blir inte skridskor för min del på torsdag! 
Men nu ska jag äta Tuc kex och se på film ha det bra!
Puss Puss! <3
 
 
1 Amanda:

skriven

Ha en bra dag! :)

Svar: Tack detsamma! Allt bra med dig? ♥
Saga

2 Helena:

skriven

Kämpa på med skridskorna! Du kommer att klara att åka om du inte ger upp...pepp, pepp!!!

Svar: Ha ha tack! ♥ Vågade mig inte på skridskorna idag,men i helgen ska jag våga! Tack för peppingen! :)
Saga

Kommentera här: