Skansen idag! ❤

Hej på er sötnosar!
Idag var jag på Skansen i snö och rusk! :)
Det var super kallt men det var så söta djur
och så fick vi klappa fåglar, grisar och hästar.
Och så kollade vi på massor av söta djur.
Vi kollade oxå på när en kille kom med en skotkärra full av mat
till grisarna. Såå sött! ❤
Det bästa på dagen var att klappa en tiggade häst, se och klappa grisarn,
kolla på marsvinen men alla djur var såå söta så det var en toppen bra dag! ❤
Hoppas ni oxå haft det bra, Kram på er! 
Kram Kram! ❤
 
Söt visent!
 
Söta kaniner!
 
häst och vagn! :)
 
Söt gris!
 
Söta grisar!
 
1 Matilda och Selma:

skriven

Hejsan, nu är alla frågorna uppe på bloggen! Klicka för att komma direkt till inlägget med alla svaren!:) http://equestrians.webblogg.se/2013/february/sista-fragorna-pa-fragestunden-matilda.html

Svar: Ha ha hittade min fråga, kul att veta. ;)Kram! <3
Saga

2 kita':

skriven

sv; härligt!
min dag har varit toppen :)
vad ska du göra ikväll då?

Svar: Har precis bakat kokostoppar, nu ska jag bara ta det lugnt och svara på lite kommentarer. ❤
Saga

3 J O Y ▲:

skriven

sv: Visst kan vi göra ett bloglovin byte!
Säg till när du följer mig så följer jag tillbaka. :}

Svar: Så nu följer jag dig som nummer 81, nu får du göra detsamma! :)
Saga

4 kita':

skriven

sv; aha, låter bra :)
vad har du gjort idag då? ^^

Svar: Gjort mycket läxor, hade över lovet. -.-Typ de, vad har du gjort för skojigt idag då? :)
Saga

5 J O Y ▲:

skriven

sv: Följer dig som nummer 24 nu :}

Svar: Okej, vad bra! <3
Saga

6 Fanny:

skriven

åh tack så mycket! Detsamma :)

Svar: Tack! ❤Bloglovinbyte? :)
Saga

7 Andrea:

skriven

Fina bilder! :)
Bloglovinbyte? :)

Svar: Tack detsamma! Visst, säg bara till vilket nummer du blev, så gör jag detsamma! :)
Kram! ❤
Saga

8 Annika:

skriven

SV: tack så mycket :)

Svar: Varsågod! ❤Hur har din dag varigt då? :)
Kram!
Saga

9 Malin:

skriven

Sv; just nu är jag i Spanien så kan vi göra bytet när jag kommer hem på lördag istället? Jag kommenterar här då så kan vi prata mer då? :) kram!

Svar: Det blir toppen bra! :)Åhh vad härligt med Spanien! Ha det bra!
Kram! ❤
Saga

10 Fanny:

skriven

visst, säg till när du followar mig så gör jag det också :)

Svar: Nu följer jag dig som numer 30 nu får du göra detsamma! :)
Saga

11 Carolina - Beridare på stall Assla:

skriven

Naw vad söta!

Svar: Ja det var de! :)
Saga

Kommentera här: