Påskafton!

Glad påsk på er!!
 
Nu ska jag ducha och byta om, sen ska jag väll bara relaxa och äta påsk buffe.
I efter middag kommer "Påsk haren" med godis äggen! Jippi! ;)
Ha ha min 8:a åriga lillebror är bara för söt,
han har klätt ut sig till påskharen och hoppar omkring i huset och säger:
 
- Glad Påsk!! Snart kommer påsk haren då får man godis! Glad Påsk!! 
Super sööt! ♥ I morgon ska vi kanske åka till monki och köpa mer kläder 
eftersom jag hastigt vuxigt ur  HELA min garderob! Så det blir nice!
Nu får ni ha en fortsatt trevlig dag och inte äta för mycket godis!
Puss Puss! ♥
 

1 angelica:

skriven

sv: tack för dina frågor! :)

Svar: Varsågod det var så lite! :)
Saga

2 marina:

skriven

sv. Gott. :)

Svar: Ha ha ja påskägget var mycket gott men det är inte slut änn! ;)
Saga

3 MALIN SUNDIN | MODE & FOTO:

skriven

RE: ja det är väldigt tråkigt att höra :( allt är fint med mig, med dig?

Svar: Men det kommer gå toppen! :)Det är bra fick dra ner lite på chokladen i påskäggen men annars är allt super! :)
Ha en fortsatt fin dag! Kram
Saga

4 Jennifer:

skriven

sv: Tack!
Glad påsk på dig med!
Är allt bra?
kramis ♥

Svar: Allt är toppen! :)Hur är det själv?
Kram! ♥
Saga

5 elin:

skriven

Glad påsk! :D

Sv: Härligt! Allt är bara bra här med! :)

Svar: Tack detsamma! :)
Vad bra, vad ska du göra idag då? ♥
Kram!
Saga

6 Nikaia i barcelona:

skriven

tack! ja allt är bra själv då? :)

Svar: Varsågod! ♥
Allt är toppen, har du lust att göra ett Bloglovinbyte? :)
Kram!
Saga

7 tyyra.blogg.se:

skriven

Har du kollat vem som vann dagens blogg? Om inte: http://tyyra.blogg.se/2013/march/vinnaren-av-veckans-blogg.html#comment

Glad påsk!

Svar: Jag deltog inte i veckans blogg, men Grattis Linn! :)
Glad påsk på dig med! ♥
Kram!
Saga

8 Sandra:

skriven

Godis är så gotttttt :)

Svar: ha ha ja visst är det! :D
Är allt bra med dig? ♥
Saga

9 F R I D A - M A R I A:

skriven

Glaad påsk själv! :)

Svar: Tack Tack! ;)Allt bra med dig? ♥
Saga

10 Julie LS:

skriven

Haha jag har också en lillebror som är åtta, han tjatade också efter påskharen! Hoppas du haft en bra dag! KRAM

Svar: Ha ha! :D Det små har svårt att vänta! ;)Jag har haft en super dag, hur har din varigt då?
Kram! ♥
Saga

11 MALIN SUNDIN | MODE & FOTO:

skriven

RE: vad skönt att det gick bra :)

Svar: Ja, det var riktigt skönt! ♥Kram!
Saga

12 Sandra:

skriven

SV: jadå, allt är bra :) Själv?

Svar: Bara bra tack! :)Har du lust att göra ett Bloglovinbyte? ♥
Saga

13 tyyra.blogg.se:

skriven

Sv; haha, jaha, sorry!

Svar: Ingen fara! ;)Allt bra idag? ♥
Saga

Kommentera här: