Får nog böter...

Hej på er sötnosar! 
 
Idag slutade vi en halv timme tidigare så jag passade på att kila ner till biblioteket
för att låna en ny bok, tills jag upptäcker att boken jag glömde hemma skulle varigt inne idag!
Och jag han inte hem och hämta den!
Så nu får jag säkert en fet böter för att jag lämnar in den sent.
Typiskt! Men sen kom jag på att jag inte kommer få betala bötern eftersom jag är under 18. Yey! 
Man för att vara på den säkra sidan ska jag nog försöka låna om den på deras hemsida.
Men jag har ställt mig i kö på en bok som heter, Ayurveda. Den är en indisk livs fillosofi.
Ha ha gud vad jag är flummig! :D
Nej, men den handlar om hur du är som stjärntecken och vilka
andra stjärntecken du passar ihop med, lite yoga, hur du får en bra kost och holler dig i form och så.
Fast Ayurveda är en indisk livs fillosofi, men ja. :D
Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll, och kollar på "Skvalan" kl. 9 på SVT1 ikväll. ( Loreen är med! ;) )
Kram på er! 
 
Boken jag kanske får böter på. Tyckte den var dålig, lite mycket knark och så. 

 
 
 
1 Sara Ekman:

skriven

Jag använder inte bloglovin, men tack ändå :)

Svar: Okej. :)Allt bra med dig? ♥
Saga

2 Pernilla:

skriven

Tack :)

Svar:
Saga

3 Jonna:

skriven

Älskar dom böckerna!

Svar: Har bara läst den men jag får väll ge de andra en chansen. ;)
Allt bra med dig?
kram ♥
Saga

4 Filippa & Talia:

skriven

- visst!
säg till när du följer oss, så följer vi dig! men unfollowa bara nt!

Svar: Nej då! :)Nu följer jag er som numer 132.
Nu får ni göra detsamma. ♥
Saga

5 Helena:

skriven

Jag är lite glömsk av mig och glömmer ofta att lämna mina böcker i tid, så det blir lite böter för mig då och då!

Missade Skavlan igår men får kika i efterhand.
Tack för din kommentar inne hos mig!
Ha en bra lördag!:)

Svar: Rekommenderar starkt att du ser på SVTplay,eftersom bla. Agnetha Fältskog och Loreen var med,
Ha en fortsatt trevlig start på veckan! ♥
Saga

6 Alice:

skriven

Fet böter.. eh what? Det är bibblan, man kan få betala kanske femtiolappen högst..

Svar: kanske på hos dig. -.-Men hos mig så får man typ över 100 kr på en vecka.
Saga

7 Sara:

skriven

Haha, ja men böterna är ju förhoppningsvis inte så stora :)

Svar: Tack! :D

Svar: Nej vi får hoppas det! ;)
Allt bra med dig? ♥
Saga

8 evvis:

skriven

sv. tack <3har en frågestund på min blogg nu så fråga gärna lite ! :D

Svar: Varsågod! :) 1. Justin Bieber VS Harry Style
2. Loreen VS Amanda Fondell
3. Bloglovinbyte?
Kram ♥
Saga

9 evvis:

skriven

sv. tack <3har en frågestund på min blogg nu så fråga gärna lite ! :D

Svar: Varsågod! :)Okej har gjort! :)
Saga

10 evvis:

skriven

sv. tack <3har en frågestund på min blogg nu så fråga gärna lite ! :D

Svar: Varsågod! :)
Okej har gjort! :)
Saga

11 evvis:

skriven

sv. tack <3har en frågestund på min blogg nu så fråga gärna lite ! :D

Svar: Varsågod! :)Okej har gjort! :)
Saga

12 ullie:

skriven

missade skavlan massa jobb i helgen
hoppas allt varit bra hos dej


ha en bra start på veckan kram

Svar: Synd, tur att Svt Play finns. ;)Allt har varigt bra hos mig, tack.
Tack det samma!
Kram ♥
Saga

13 Amanda:

skriven

Vet inte om det är olika från ställe till ställe, men om man glömmer att lämna en bok där jag bodde förut så kom efter 1-2 veckor en påminnelse, och efter 1-2 veckor till kom en annan påminnelse och kortet spärras tills man lämnar, och har man inte lämnat boken DÅ så får man böter :)

Svar: Åhh det värkar som ett bättre system än hos mig!Hos mig får man böter direkt dagen efter om man inte lämnat in.
Vilket är lite dumt, jag kan vara ganska glömsk. ;)
Kram ♥

Saga

14 Becka [fotoblogg]:

skriven

Oj, tyckte du? Jag tycker den är himla bra.
sv: Åh, de krabbelurerna var så fabulöst goda, hihi. Rekommenderar jag varmt!
Tusen tack för din väldans fina kommentar sötast!
Kram. ♥

Svar: Ja, jag tycker den var sådär. Måste prova dem, de ser så fantastiskt goda ut! :)Varsågod! Kram! ♥
Saga

15 Sara Ekman:

skriven

det är fint :) sj?

Svar: Allt är bara bra! :) ♥
Saga

16 isabella:

skriven

Sv: Åh härligt! Just nu är det inte det nä, har precis gått och blivit sjuk..:/ Hur är det själv? :)

Svar: Åhh stackare hoppas att du kryar på dig! ♥
Det är bara bra med mig! :)
Kram ♥
Saga

17 Carolina - Beridare på Stall Assla:

skriven

Jag läste mycket när jag gick i högstadiet typ, bland annat den boken, kommer dock inte ihåg om den var bra ;)

Svar: Jag tycker det är rätt kul att läsa, om man har en bra bok. ;)
Tyckte att den här var sådär. ♥
Saga

18 F R I D A - M A R I A:

skriven

sv; Javisst kan vi göra ett bloglovin'byte! Lägg till mig så lägger jag till dig :)

Svar: Så nu följer jag dig som numer 41, nu får du göra detsamma! :)
Saga

19 F R I D A - M A R I A:

skriven

sv; Följer dig nu! Blev nr. 27 :)

Svar: Okej! :) ♥
Saga

Kommentera här: