#Dagens låt 17

Den här låten var vacker men lyssna på den nu! ♥
Kan bara säga att jag aldrig kommer tröttna på denhär!
Såå vackert! Enjoy! ♥
 
1 Tyra:

skriven

Sv; Tack detsamma!

Svar: Tack! ♥Allt bra med dig? :)
Saga

2 Sophie - DRÖMMEN OM MIAMI:

skriven

- Håller med :)
allt är bara bra, själv då? :D

Svar: Allt är bra med mig!Vad har du gjort idag då? ♥
Saga

3 GeMina Arts:

skriven

Ja det där var riktigt vackert! :)

Svar: Ja visst var det! ♥Och jag var där och kollade live och hon vinkade till mig! :)
Saga

4 Amanda:

skriven

Riktigt bra låt!

Svar: Ha ha ja jag tröttnar ALDRIG på Euphoria! ;)
Saga

5 elin:

skriven

Sv: Jag följer dig också nu! :)
Ja, allt är bara bra! Hur är det med dig då? :)


Svar: Allt är bara bra med mig! :) Vad har du gjort idag då? ♥
Saga

6 benedit ♥:

skriven

sv; idag har jag varit i skolan och sen tittat på massa how i met your mother-avsnitt hemma haha, dudå? :)
kram

Svar: Har varit i skolan, sen gick jag hem till en kompis och gosade med hennes kattungar!Och nu sitter jag vid datorn. ;)
kram ♥
Saga

7 elin:

skriven

Sv: Jag har varit i skolan som vanligt.. Vi har inte lov förens nästa vecka! :)
Vad har du gjort då? :)
Kram!

Svar: Gått i skolan, sen åkte jag till 4H och tog hand om djuren. Vi får lov på torsdag. Jippi!
kram!
Saga

8 Sophie - DRÖMMEN OM MIAMI:

skriven

- härligt! :)
jag har varit i skolan, du då? :D

Svar: Jag har också varigt i skolan, får lov på torsdag. :)Kram! ♥
Saga

9 tyyra.blogg.se:

skriven

Sv: Jadå, själv?

Svar: Bara bra! :) ♥
Saga

10 elin:

skriven

Sv: Vi med, wopwop! :D

Svar: Nice! Ha ha wopwop på dig med! ♥ ;)
Saga

Kommentera här: