Skaffat Ipad! YOLO!

Hej på er sötnosar! ♥
 
Jag har skaffat en Ipad 4! Jippi!
Haha ja det är ganska skönt för nu kan jag vara uppkopplad dygnet runt! ;)
Jag kan äntligen ha kik! Jag har inte kunnat ha det tidigare
eftersom jag har en Huawai mobil men nu går det! 
Jag kan uppdatera på instagram oftare, läsa bloggkommentarer
och har ännu mera utrymme för mina ego bilder!! :) Ipad's äger!!!
 
Och nu när jag ändå skriver:
Så skulle jag bli super glad om ni ialla fall ställer 1 fråga i min Blogresponse.
Jag vet att ni vill fråga eftersom jag fick in över 80 frågor på min frågestund!
 
Har du tråkigt? Pratsugen? Eller bara vill skicka iväg en smile till någon?
KIKA MIG!! Jag heter Minigotty, om det inte funkar så kan ni söka på Saga Talhaoui!
Jag svarar alltid! jag tycker det är super kul! :) ♥
 
Det var de! Ställ en fråga nu så är ni bäst! 
Psst! "Man kan vara Anonym när man ställer en fråga!" ;)
Kram! 
 
 

 
 
 
 
1 Malin:

skriven

Kul med en iPad!

Svar: Haha a det är super!! ;)Allt bra med dig? :)
Saga

2 fellemunk:

skriven

åh lycka!

Svar: Ja! Verkligen! :)Allt bra med dig?
Kram!
Saga

3 Malin:

skriven

kul :D

Svar: Japp det är super! ;)Kram!
Saga

4 Malin:

skriven

kul :D

Svar: Japp det är super! ;)Kram!
Saga

5 josefine johansson:

skriven

Kul! Är den bra då? :)
Själv gillar jag ej apple produkter hehe...

Svar: Ja den äger! Nu märker man hur mycket snabbar den är en datorn!Det här var första apple produkten vi har köpt och vi är väldigt nöjda. :)
Kram!
Saga

6 vanja:

skriven

åhh vad kul :)

Svar: Ja jätte! :)Kram!
Saga

Kommentera här: