Hemma från Gotland nu

Hej på er sötnosar! ♥
 
Nu är jag äntligen hemma igen och det tänker jag faktiskt vara ett tag nu.
För er som inte vet så har jag varigt på Gotland. På oresterresa. Det var super mysigt!
Jag och mina två GIIIIRLSS som jag kallar dem hade superkul!
Vi har fått många nya roliga, fina, varma, jobbiga, kalla, läskiga och helt underbara minnen.
Som jag vet att vi kommer holla oss uppe ännu ett år! ;)
Jag har tyvärr inte laddat över mina bilder till min dator än så bilderna kommer när jag hinner det. :)
 
Men vad mer kan jag säga? Jag har fan gått och gått hela jävla resan!
Från vandrarhemmet och där vi repade var det ju 2,8 kilometer.
Så det var det ju 1,32 mil till närmsta bad strand som vi såklart gick eftersom bussen gick 3 gånger per dygn!
Men för att komma fram till buss stationen var man tvunget att gå 3 kilometer,
sen skulle man ju gå samma sträcka hem också!
Det är klart att det är skönt att röra på sig, men det finns grännser! 
Är det normalt att på en dag gå 1,6 mil på en dag? Haha jag kom hem som beach girl 2013! :D
Ha ha nu ska jag inte skriva mer.
 
 
Jo just det jag har märkt att något av mina älskade läsare som jag gjorde ett Bloglovinbyte
med har nu slutat att följa mig. Det tycker jag är super tråkigt, men det är ju ditt val! :(
Men jag är välldigt tacksam över de 68 följare som följer mig i ur och skur! <3
Vi ses kram!
1 Sara - Hold on be strong:

skriven

Härligt med gotland :D
sv: kom precis hem från bion, ska snart sova, själv? :)
kram

Svar: Ja vi hade det super! :)Ha ha jag nördar vid bloggen! :D
Några planer för helgen?
Kram!
Saga

2 Julia:

skriven

ååh va jobbigt att du fick gå så mycket men kul att du hade roligt! :D

har du lust att göra bloglovinbyte? kram! :))

Svar: Ha ha ja det var lite jobbigt men nu har jag vilat upp mig! ;)Gärna! Säg bara till vilket nummer du blev så gör jag detsamma! :)
Kram!
Saga

3 ♕ I S A B E L L A W L ♕ ‏:

skriven

Svar: Ja! Herregud! Bara en vecka kvar ju! :D

Svar: Jaa, guud vad skönt det ska bli! :DVilken dag slutar du på? :)
Kram!
Saga

4 Sandra:

skriven

sv: Var roligt! Jag köpte en topp och en bikini ^^

Svar: Ja det var kul! Okej! :)
Allt bra med dig?
Kram!
Saga

5 ullie:

skriven

tråkigt med såna som slutar följa men ja tittar in lite då o då =)

hoppas helgen varit bra

Svar: Det vet jag, och är jätte glad för! :)Min helg var toppen hur var din då?
Kram!
Saga

6 e l i n:

skriven

Åh, Gotland är ju så himla mysigt! Var där förra sommaren, dock så regnade det ganska mycket.. Men det var under Medeltidsveckan så det var ju kul ändå! :p

Svar: Ja visst är det! :)Ha ha jag var också där under Medeltidsveckan förra året!
Och ja, vädret kunde varit bättre! ;)
Kram!
Saga

7 Molly Eriksson:

skriven

sv: tack så mycket! allt bra?

Svar: Varsågod! Det är bara bra med mig hur är det med dig då? :)Jag heter Saga Talhaoui på Videofyme
Kram!
Saga

8 Mickis:

skriven

sv: Härligt! :D
Det är jättebra, sj? :)
Kram

Svar: Det är bara bra med mig! :)Sommarlov snart ju! :D
Kram!
Saga

9 ♕ I S A B E L L A W L ♕ ‏:

skriven

Svar: Jaa! Jag slutar den 13:de, du då? :)

Svar: Jag slutar den 12:e! :)Så om tre skoldagar!
Saga

10 ullie:

skriven

jodå det va mycket jobb och så även denna helg som kommer men nu idag ledigt skönt!!
Ha en fin 6 juni

Svar: Ja vi alla behövde verkligen en ledig dag mitt i veckan!Jobbigt med mycket jobb, men du får ha ett jätte fint sommarlov och bara ta det lugnt! :)
Kram!
Saga

11 Sandra:

skriven

sv: Ja det är toppen, själv? :)
kram

Svar: Bara bra! :DSnart sommarlov ju!
Kram!
Saga

12 Celin ★:

skriven

Åh det är så härligt på gotland!

Svar: Ja visst är det! :)Kram!
Saga

13 Carro - trebarns mamman på Gran Canaria!:

skriven

Härligt härligt!!
Ja absolut! :)
Kram

Svar: Ja jätte skönt! :)Kram!
Saga

14 Julia:

skriven

sv: följer dig nu! blev nummer 67 :D
nu får du följa mig :))))
xoxo

Svar: Okej följer dig jag med.Jag blev nummer 11 :)
Kram!
Saga

15 Sara - Hold on be strong:

skriven

sv: inga planer än, men imorgon ska jag simma och se fast & furious 6 på bio (igen), själv? :D
kram

Svar: Ha ha oj är den såå bra!? :)Jag ska hitta en fin klänning till skolavslutningen och bara ta det lugnt. :)
Kram!
Saga

16 Mikazuki Chan:

skriven

Visst är gotland en fin liten tursit Ö? Men sanningen är att det är skit att bo där på vintern ♥

Svar: Ja det är ju hur mysigt som helst! ♥Bor du på Gotland?
Kram!
Saga

17 Mikazuki Chan:

skriven

Sv. Jo, jag bor alltså "heltid" på gotland, året om, men vi har det verkligen sämst på vintern, haha :( Fin natur dock :) Jätte härlig att rida i.

Svar: Haha okej! Åhh vad kul rider du? :)Jag brukar rida på Gotland om somrarna, verkligen jätte fint! :)
Kram!
Saga

Kommentera här: