Vår Mode 2013

I vår är det mycket beige, vitt och svala pasteller.
Svart kajal innanför nedre ögonfrannsarna och
mycket turkos och blå ögonskugga, men det förekommer även hårdare lookar under våren med mycket skinn och djurmönster. Och massor med Loreenluggar!!! :D
Här kommer lite bilder saker som kommer vara välldigt hett i vår.
 
 
Beiga shorts med hög midja.
 
 
hårdare vår still me en liten lugg på det! :)
 
 
En rosa tunn kofta med en rak lång Loreenlugg till.
 
Här har vi henne själv i full person! Loreen, och hennes praktfulla lugg! <3
Bilden är från när hon var på fashion week stockholm 2013!
 
 
1 Natalie Salazar:

skriven

tack snälla :) kika gärna in klänningerna som jag beställt :)

Svar: Varsågod! :)Absolut det ska jag göra!
Kram! <3
Saga

2 Nelly Stigh:

skriven

visst:) ja blev 21!
KRAM

Svar: Bra, jag följer dig som numer 40!Kram! <3
Saga

3 Linda Johansson:

skriven

åh va snyggt och bra inlägg! älskar förövrigt lugg, supersnyggt ju!

Svar: Tack ska du ha! <3Älskar också lugg! Det här kommer bli en super vår. ;)
Kram!
Saga

4 ♔ MOA GÅSSTE:

skriven

Hej söti!! Lust att göra ett bloglovinbyte? :) ❤

Svar: Hej! ❤Ja, gärna säg bara till när du lagt till mig och vilket nummer du blev så gör jag detsamma!
Kram! :)
Saga

Kommentera här: