Promenad på isen!

Hej på er!
Igår åkte till kaanan badet och åkte pulka och gick på isen.
Det var super mysigt och solen sken så det var en lyckad utflyckt.
Det var första stegen jag tog utanför dörren efter min influensa.
Jag var lite matt men det gick bra.
Och efter pulkaåkningen drak vi varm choklad på en parkbänk.
Och jag passade på att fota lite. :)
Kram på er!
 
Ett hjärta jag gjorde i snön på isen! :)
 
Här åker mina småsyskon pulka. <3
 
1 Nelly Stigh:

skriven

okeej va bra:)
kraam!

Svar: Ja! :)Kraam! <3
Saga

2 Jackie:

skriven

sv: tack!

- verkar som en härlig dag!

Anmäl dig gärna till veckansblogg - vinnaren får något alldeles särskilt :D

Svar: Varsågod! <3Ja, det varde. Ska kolla in det. ;)
Kraam!
Saga

3 Nelly Stigh:

skriven

allt bra med dig då?:)
kraaam

Svar: Ja, allt är bra med mig hur är det själv då!? :)Kraam! <3
Saga

4 Nelly Stigh:

skriven

jo bra med mig :)
kraam!

Svar: Vadd bra. :)Kram! <3
Saga

5 Nelly Stigh:

skriven

jo bra med mig oxå:)
kraaam

Svar: Bra! :)Kram! <3
Saga

6 kita':

skriven

sv; ååh, tack så mycket!
din blogg är också fin :)
allt bra?

Svar: Men tack! <3Allt bra med mig själv då? :)
Kram!
Saga

7 Sofie:

skriven

fina bilder! :)

Svar: Men tack ska du ha! <3Vilken fin blogg du har! :)
Saga

8 kita':

skriven

sv; härligt, det är också bara bra här :)
hur har din dag varit då?^^

Svar: Vad bra. :DMin dag har varigt bra!
Kram! <3
Saga

9 Jackie:

skriven

sv: tack så mycket - det hoppas jag med!

Svar: Kram! <3
Saga

10 Natalie Salazar:

skriven

Hej tjejen!
söndagen 31 mars kommer jag ha en stor bloppis hos mig :)
Du är välkommen med dina vänner.
Kolla in min blogg för mer info.
kommer att hållas i sthlm!

(Har du själv kläder du vill sälja så meddela mig)
hoppas att vi ses puss kram/Natta

Svar: Låter super kul!Får se om jag och några kompisar kan komma. :)
Kram! <3
Saga

11 Natalie Salazar:

skriven

ja va kul!!!
jag har skapat ett evenemang på facebook där kommer det komma mer information närmare exakt vart det kommer att vara här :)
ska jag lägga till dig där?

Svar: Ja det får du jätte gärna göra! :)
Saga

12 Natalie Salazar:

skriven

du kan lägga till mig Natalie Salazar heter jag och på bilden har jag en blå NY keps :D

Svar: Okej, men jag fattar inte riktigt hur jag ska göra. :) Står typ att jag ska skicka ett meddelande, vad ska jag skriva där!? :)
Saga

13 Natalie Salazar:

skriven

nej vänta folk kan inte lägga till mig jag har låst det fick vän förfrågningar utav kostiga människor men vad heter du på facebook så lägger jag till dig :)

Kommentera här: