Skola och Loreen likes!

Hej på er sötnosar!

Idag är det sista dagen på sommarlovet!! :(
Det ska bli pest att börja skolan igen! Jag hatar läxor, dålig skolmat, långa sega dagar som man förväntas vara egagerad på. Men det som är kul är väll att träffa alla igen.
Men nog skrivet om tråkigheterna, nu ska jag berätta något jätte kul!!
Loreen gillade två av mina bilder på instagram!!!
Det är sant gick in och och såg att jag hade fått 4 like så jag gick in för att kolla från vilka och först så trodde jag att det var ett Loreen fan, men sen så fattade jag! Då började jag gråta och skrika så att mamma trodde någon hade dött! Till slut jag fick ur mig, Loreen... Loreen Likade MINA BILDER!!!
Så det var ju ett EUPHORISKT ögonblick! ;) Det var det jag hade på hjärtat idag! <3
Kram

1 ullie:

skriven

oj grattis men så kul verkligen Har inte insta lite synd i bland men har inte internet på mobilen .
Hoppas diin helg varit bra kram

Svar: Tack så mycket! :)Synd, tur att man kan skapa ett konto på datorn då! ;)
Allt bra med dig idag då?
Kram!!
Saga

2 tess:

skriven

Vad kul !:D

Svar: Ja jätte kul! ;)Allt bra med dig idag?
Kram!
Saga

3 tess:

skriven

Vad kul !:D

Svar: Ja jätte kul! ;)Allt bra med dig idag?
Kram!
Saga

Kommentera här: