Tillbaka till verkligheten!

Hej på er sötnosar!
Nu är jag tillbaka! Jag jag har saknat er! ♥
Jag har haft så jävla mycket just nu,
matte prov, spanska prov, svenska prov och internationella prov i engelska.
Sen har jag ridigt, haft 4H och teater sammtidigt som jag pluggat på de andra läxorna utöver detta.
Så ja, det har varigt hämskt! Men nu lugnar det ner sig lite.
Men annars så mår jag toppen! :D
Om 4 veckor åker jag på orkester resa! Så det är nice! Vi ska bo på ett lekland!
Aja snart blir det pizza time.
Första gången vi äter tillsammans sen i söndags! Så nu ska jag fan njuta det är jag värd! :)
Men vi hörs! Puss Puss! ♥
 
 

 
1 Malva Nyström:

skriven

- jaha, okej. (:
men slutade du följa mig på bloglovin?

Svar: Oj gud förlåt!Nej det gjorde jag absolut inte!
Jag är bara lite glömsk! O.o
Men jag följer din fina blogg! :)
Saga

2 Isabella (tinkerbella.se):

skriven

Svar: tack så mycket!! :)

Svar: Det var så lite! ♥Vill du göra ett Bloglovinbyte med mig? :)
Kram!
Saga

3 Amanda [SPONTAN]:

skriven

SVAR: Nu följer jag dig, blev nummer 48 :)

Svar: Okej bra! :)
Saga

4 ann-sofie:

skriven

svar; lagt till dig nu med, blev nummer 49 :)

Svar: Okej vad bra! :)
Saga

5 Josefine Anerland:

skriven

SV: Jag ska till IKEA för att köpa en ny byrå då jag flyttat in hos min mamma (har tidigare bott hos både mamma och pappa) så får inte plats med kläderna!

Svar: Jaha okej! :) Kul med lite nya möbler! När jag åker till IKEA blir det alltid mer saker en vad man tänkt från början. Ha ha! ;)
Saga

6 Malva Nyström:

skriven

- så du följer mig nu eller va?

Svar: Jag slutade aldrig följa dig, det var bara att jag glömde att jag gjorde det.Så JA jag följer dig! :)
Kram!
Saga

7 Josefine Anerland:

skriven

SV: JA men så är dtt ju alltiiid!

Svar: Ha ha ja vist är det! :D
Saga

Kommentera här: