När jag träffade Anton Ewald

Hej på er sötnosar! ♥
 
Jag har fått ett gäng frågor om hur det var att träffa Anton Ewald så jag tänkte bäretta lite kort om det.
Jag och mina kompisar åkte in till Vällingby där han skulle spela.
Det var andra gången jag träffade honom.
Vi fick super bra platser jätte nära scenen. Efter han hade sjungit var det dags att få autograf.
Jag fick hans singel Begging signerad, och vi snackade lite.
Så det var ju super kul! :D
Kram!
 
 
 
1 Elin:

skriven

sv: jaa :D haft en bra helg?:)

Svar: En super helg! :)Hur har din varigt då?
Kram!
Saga

2 SOFIA :

skriven

sv: Åh, tack så mycket :D
Bloglovinbyte? Kram

Svar: Varsågod! :)Jag följer redan din fina blogg men du får gärna följa mig! :)
Kram!
Saga

3 SOFIA ღ:

skriven

Följer dig redan också tydligen hihi :D
kram

Svar: Ha ha okej vad bra! :)
Saga

4 Ida Edström - Östersunds näst största blogg.♛:

skriven

åh vad kul att träffa han!

- tack detsamma :)

Svar: Tack! ;)Ja det var facktids jätte kul! :)
Bloglovinbyte?
Kram!
Saga

5 Bella:

skriven

sv: åh tack så mycket! :)

Svar: Det var såå lite! :)Allt bra med dig?
Kram!
Saga

6 kajza ♥:

skriven

Fin blogg! Allt bra? :)

Svar: Tack detsamma! :)Ja allt är bra med mig hur är det med dig då?
Kram!
Saga

7 Ida Edström - Östersunds näst största blogg.♛:

skriven

- förstår det! :)
har inte bloglovin till nattstad, hade det när jag hade blogg.se.. :/

Svar: Okej då vet jag! :)Kram!
Saga

8 kajza ♥:

skriven

Hejsan! Har just nu veckans blogg! Gå gärna in och var med! Lycka till! ♥

Svar: Okej det kanske är värt att prova?Kram!
Saga

9 Elin:

skriven

sv: jodå helt okej ändå :)

Svar: Vad bra! :)Kram!
Saga

10 En flicka som är stark:

skriven

Kul :D

Svar: Ja det var ganska kul facktids! :)Kram!
Saga

11 EMMA:

skriven

Åh vad kul! :D Kram

Svar: Ja det var rätt kul facktids! :)Bloglovinbyte?
Kram!
Saga

12 Bella:

skriven

sv: ja allt är bara bra! med dig? :)

Svar: Bara bra! :)Vad har du gjort idag då?
Kram!
Saga

13 joanna-livet med Asperger symdrom:

skriven

Svar: kul att du ville vara med i veckans blogg! En vinnare är nu publicerad så gå in och se om det blev du annars passa på att anmäl dig till den nya tävlingen och få en nya chans:)
http://www.domkallarmighannes.com/2013/04/veckans-blogg_28.html
Kram Joanna

Svar: Det blev tyvärr inte jag men grattis till vinnarna! :)Kram!
Saga

14 angelica:

skriven

sv: åhh fuusk han är såå bra & snygg hihi vill också!!
ha en bra kommande vecka!

Svar: Ja, och han är lika snygg i verkligheten som på bild! ;)Tack detsamma!
Kram!
Saga

15 Emilia:

skriven

Svar: härligt! Jag mår bara bra :)

Svar: Härlig! :)Ska du göra något speciellt i veckan?
Kram!
Saga

16 linn:

skriven

åh Fjantipanti<3

Svar: Ha ha ja lite så! :DLite fjantipanti at spela i ett tält! :D
Kram!
Saga

17 Amanda:

skriven

Skoj!

Svar: Ja det var rätt skoj! :)Kram!
Saga

18 ELSA:

skriven

Svar: Tack så mycket! :)

Svar: Varsågod! :)Bloglovinbyte?
Kram!
Saga

19 amandacatrin:

skriven

Gud så snygg han är, hihi :D

Svar: Ha ha aa!han är lika snygg i verkligheten som på bild! ;)
Kram!
Saga

20 lianali:

skriven

Heejj tack snälla du! <3 Åhhh vad kul att få träffa Anton!
kramisar //Lianass.blogg.se

Svar: Det var så lite! ♥Ja det var facktids ganska kul! :)
Kram!
Saga

21 Malva Nyström:

skriven

- tacktack! :D
allt bra med dej?

Svar: Japp det är bara bra med mig! :)Hur är det med dig då?
Kram!
Saga

22 Linn:

skriven

Sv: haha åh han är så fin

Svar: Ha ha ja, för all del... ;)
Saga

23 ANNA-SARA:

skriven

SV; Tack så mycket och detsamma! KRAM

Svar: Men tack! ♥Bloglovinbyte?
Kram!
Saga

24 Emme:

skriven

Låter roligt!

Svar: Ja, det var facktids ganska kul! :)Bloglovinbyte?
Kram!
Saga

25 Karro:

skriven

vad kuuuuL :D såg honom i haninge centrum, DET VAR KAOS!

Svar: Ha ha ja lite små kaos var det här också! ;)Allt bra med dig?
Kram!
Saga

Kommentera här: