Jag har vunnit AGERAR-priset!

Hej på er sötnosar!
 
För ett tag sedan var jag med och tävlade i en tävling på AGERAS facebooksida.
Jag var med och tävlade och fick skriva min åsikt om varför jag tycker det är viktigt att ungdomar
angasherar sig i tobaks frågan.
 
Igår fick jag ett mail från Nsg Hanna där hon skrev att jag hade vunnit Agerar priset och kommer nu får ett RAW-kit hemskickat till mig. Med signerade böcker, dvd:er och lite annat! :)
Så tack för de! Det var ju super kul!! ♥
PussoKram!
 
 
   
 
 
1 kajza ♥:

skriven

sv: Så lite! :) Allt är kanon, är så sjukt glad idag! :D

Svar: Vad bra! :)Vad är det för kul som har hänt idag då?
Kram! ♥
Saga

2 kajza ♥:

skriven

sv: Det är inget som hänt! Men vissa dagar så är jag sjukt glad! Som idag tex. :)

Svar: Jaha! :) Gud vad kul att bara vara sådär glad åt ingen ting! Glada kramar från mig! :) ♥
Saga

3 bella:

skriven

yeppp :D

Svar: :)
Saga

4 Juliaa:

skriven

gärna! säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig :)

Svar: Så nu följer jag dig som nummer 67.Nu får du göra detsamma! :)
Kram!
Saga

5 angelica:

skriven

sv: åhh vill också se honom!! var han bra live? :D

Svar: Ha ha ja det var han! :DDet var andra gången jag såg honom sjunga live. ;)
Kram!
Saga

6 Emilia:

skriven

Svar: tack så mycket! :) hur mår du idag då?

Svar: Det var så lite! :DJag mår bara bra! :)
Hur mår du då?
Kram!
Saga

7 Clara:

skriven

Tack bra!

Svar: Varsågod! :)Vad har du gjort idag då?
Kram!
Saga

8 Malin:

skriven

Sv: Okej, vad kul att se Anton Ewald! Var han bra då? ;D

Svar: Ja, det var facktids kul! :)Ha ha ja det var han väl lika bra som förra gången jag såg honom live! :D
Allt bra idag?
Kram!
Saga

9 ann-sofie:

skriven

vad roligt, grattis till vinsten :)

Svar: Men tack söta du! ♥Allt bra med dig?
Kram!
Saga

10 Amanda [SPONTAN]:

skriven

Åh vad roligt, grattis!

Svar: Men tack söta du! :)Kram!
Saga

11 Sofia:

skriven

Jättefin blogg kolla in min blogg!:)

Svar: Tack! Okej det kan jag väl! :)
Kram!
Saga

Kommentera här: