FRÅGESTUND 7/4-13/4

Hej på er sötnosar!
 
Jag har kommigt på att jag bloggar inte super mycket om "MIG". Utan mer om min vardag.
Så jag tänkte ha en frågestund så ni kan ställa lite frågor och lära känna mig lite bättre! :D
Kanske undrar ni varför jag började blogga eller så kanske ni undrar lite om min besatthet till Loreen?
Det är ni som bestämmer och jag kommer svara på ALLA FRÅGOR! Så passa på! ;)
PussoKram 
 
 
1 J O Y ▲:

skriven

sv: Åh de är ju supersöta hehe :}

Svar: Ja visst är de! :)Ställ gärna en fråga i min frågestund.
Kram!
Saga

2 Elin:

skriven

sv: tack desamma! javisst, säg bara till när du lagt till mig så lägger jag till dig :)! kram!

Svar: Har lagt till dig som nr. 177. Nu får du göra detsamma!( Fråga gärna lite frågor i min frågestund! )
Kram!
Saga

3 Malin:

skriven

varför började du blogga?
Hur länge har du bloggat?
Vill du bli en storbloggare? Isf tror du att du kan bli det?

Hoppas det blev bra :)

Svar: Det blev super bra frågor, tack för dom! :)Du får svaret på dem nästa söndag så håll utkik!
Kram!
Saga

4 Victoria:

skriven

Kul med frågestund!

1. Vilka bloggar läser du?
2. Favoritmat?
3. Färg?
4. Djur?
5. Har nu något husdjur?
:)

Svar: Tack för dina super fina frågor! :)Du får svaret på dem nästa söndag så håll utkik!
Kram!
Saga

5 Ida:

skriven

SV:Visst!
1.Favorit djur?
2.Favorit maträtt?
3.Glass/Godis
4.Syskon?
5.Vita/svarta kläder?
Kramisar

Svar: Tack för dina super fina frågor! :)Du får svaret på dem nästa söndag så håll utkik!
Kram!
Saga

6 H A N N A ♥:

skriven

sv: åh tack du!
gärna det, lägg till mig och skriv vilket nummer du blev så gör jag detsamma :)

Svar: Varsågood! :)Nu följer jag dig som nr.244.
Nu får du göra detsamma!
Kram!
Saga

7 Malin:

skriven

Sv; Självklart :)
1. Din absolut bästa egenskap enligt dig?
2. Den egenskap du tror att andra tycker är din bästa?

Svar: Tack för dina super fina frågor! :)Svaren får du 14/4 så håll utkik!
Kram!
Saga

8 H A N N A ♥:

skriven

sv: toppen!
jag följer dig nu som nummer 41 :)

Svar: Härligt! :)Kram!
Saga

9 GeMina Arts:

skriven

Sv: Ja jag älskar muminkopparna! :)

Du får ta och skaffa sköldisar! ;)

Svar: Jag också! :)Ja jag får helt enkelt skaffa småsköldisar! :)
Kram!
Saga

10 Alva:

skriven

Favorit blogg?
Bloggbyte?
Vrf börja du blogg ?
Va gillar du inte med bloggar ?
Favorit perfym ?
Favorit glass
Har du djur ?
Gillar du djur?
Skulle du kunna göra video inlägg
Vilka bloggar läser du ?
Rider du ?
När fyller du typ år ! ?


De va några frågor ! :) Hoppas dom va okej :)

KRAM

Svar: Tack för dina super fina frågor! :)Svaren får du 14/4 så håll utkik!
Kram!
Saga

11 Lollo:

skriven

Hur gammal är du?
Har du djur?
Största intresse?
Dröm resemål?
Favorit färg?
Roligaste minnet?
Sämsta/tråkigaste minnet?
Favorit frisyr?
Favorit smink märke?

Svar: Tack för dina super fina frågor! :)Svaren får du 14/4 så håll utkik!
Kram!
Saga

12 Malin:

skriven

Sv; Okej kul!

Svar: Yes! ;)
Saga

13 Sara - Hold on be strong:

skriven

Syftet med din blogg?
Drömresmål?
Sv: toppen! Blev följare 42, säg till när du följer mig och nummer :)
kram

Svar: Jag blev nummer 79. :)Tack för dina fina frågor svaret får du på söndag!
Kram!
Saga

14 emma:

skriven

SV; Tack så mycket :) allt fint med dig? :)

Svar: Bara bra tack! :)
Saga

15 En vän:

skriven

Vem är din bästa kompis i klassen?
Gillar du henne?
Är du osams med någon just nu?
Vem är du med i skolan?
Vilken skola går du på?
Om du skulle börja om och blogga på en ny blogg,vad skulle den heta och vad skulle den handla om?
Skulle du dela den med någon?
Är du kär i någon?
Isåfall vem?
Vem är en fjortis i din klass?
Vilken kille brukar du vara mest med nu förtiden?

Din blogg äger!! <3

Svar: Tack för dina fina frågor! <3Du får svaret på söndag. Jag vet vem du är!
Kram! :D
Saga

Kommentera här: