1 beyonce swe:

skriven

Sv: Visst är hon?:) Tack!
Kram!

Svar: Ja det är hon! :)Kram!
Saga

2 Sara - Hold on be strong:

skriven

åh den är skön!

Svar: Japp det är den! :)
Saga

3 angelica:

skriven

sv: okej, ja jag vet inte hur jag ska förklara på annat sätt? Designeditor har redan släppts väl?

Svar: Nej din förklaring var super det var bara att jag inte hittar alla paddig och sånt.Men snart släpper de en Designeditor för gratis teman, eller så skaffar jag PRO? :)
Kram!
Saga

4 Amanda [SPONTAN]:

skriven

SVAR: Gärna, säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig :)

Svar: Så nu följer jag dig som nr. 50 nu får du göra detsamma! :)Kram!
Saga

5 molz:

skriven

sv: oh men vadå jag använde väl inte något djur i den pannacottan? :O
hahah nej.. bara tog de som ett exempel

Svar: Ha ha okej! :)Jo det gör du faktiskt! Du har i gelatinblad och gelatin är malt gris ben!
Men om man har i pektin så är det lugnt!
Saga

6 Josefine Anerland:

skriven

SV: Allt är bra med mig! Hur är det själv?

Svar: Bara bra! Lite mycket plugg men annars är det toppen!Vad händer i helgen då? :)
Kram!
Saga

7 Rebecca:

skriven

haha åh den filmen är jobbig :P

Svar: Ha ha nej den är ju bra! ;)
Saga

8 Malva Nyström:

skriven

- jag blev nr 47 (:
allt bra?

Svar: Det är bra! Lite mycket plugg men annars är det toppen!Vad händer i helgen då? :)
Kram!
Saga

Kommentera här: