Recept på mina cupcake!

Hej Jag har fått ett önskemål om att lägga upp receptet på mina cupcake på min blogg och såklart jag ska göra det! :) // Minigotty Cupcake!
 
 
 
Ca. 20 st.
125 g smör
2 dl socker
2 ägg
1 tsk vaniljsocker
4 ½ dl vetemjöl
2 tsk bakpulver
1 ½ dl mjölk
Ställ veckade pappersformar i en lång- panna rör matfett och socker pösigt.
Tillsätt ett ägg i taget under omrörning. Blanda vaniljsocker, bakpulver och mjöl.
Rör ner det i äggsmeten omväxlande med vätskan. Häll smeten i formarna grädda
i ugnen ca. 15-20 min på 200 grader.
 
 
Servera med en klick grädde på!
 
 
1 Godis:

skriven

När lägger du upp nästa???????!!!!!!!
// Godis

Svar: Det vet jag tyvärr inte exakt. Jag måste hitta ett riktigtmumsigt recept, och testa att baka det! :)
Men någon gång i oktober hoppas jag.
// Minigotty <3
Saga

Kommentera här: