1,6 mil till närmsta strand!

Hej på er sötnosar!
Jag är på Gotland nu.
Det är jätte skönt, i tisdags gick vi 1,6 mil för att få bada. Haha det var ju lite crazy!! Mina ben är helt döda!! Vi är ju här på orkesterresa. Men vi repar och bor inte på samma ställe. Gångavståndet är 2,8 kilometer. Så när man vaknat är det bara att klä på sig och gå. Men det är ju skönt att röra på sig! Jag kommer uppdatera mer när jag kommer hem. Typ om vad jag köpte i Visby och så. Vi hörs!
Kram!






1 Carro - trebarns mamman på Gran Canaria!:

skriven

Spännande!
Nu är jag sen med svaret så jag hoppas du hade trevligt på grönan och orkesterresan :)
Jag har inga planer för helgen men vi hittar säkert på något spännande :)

Svar: Men tack! Ja det var super mysigt! :)Ja, det gör ni säkert! ;)
Kram!
Saga

2 Fanny:

skriven

Jag följer dig nu som nummer 68, dudå? :)

Svar: Jag följer dig som nummer 16. :)Kram!
Saga

3 Sara - Hold on be strong:

skriven

sv: skönt :) bara bra :)
kram

Svar: Vad bra! :)Vad gör du?
Kram!
Saga

4 ♕ I S A B E L L A W L ♕ ‏:

skriven

Svar: Härligt att höra! jodå, det är bara bra med mig också! :)

Svar: Men vad bra då! :)Skönt att det snart är sommarlov!
kram!
Saga

5 Mickis:

skriven

Kul att vara på gotland :)

Svar: Ja vi hade super kul! :)Allt bra med dig?
Kram!
Saga

6 Kajsa:

skriven

Fina bilder :)

Svar: Tack söta du! :)Allt bra med dig?
Kram!
Saga

Kommentera här: