Prao på KP och ny design

Hej alla bloggläsare!

Jag vet, jag vet. Jag har inte bloggat på ett år. 
Men jag går i 8:an nu, med mycke läxor och dylikt. Därför har jag inte fått så mycket tid över till bloggen, tyvärr.
(Anledningen till att jag uppdaterar nu är för att jag är hemma och är sjuk.)

Men i sommar, så kommer jag att förändra hela bloggen, på djupet. Jag kommer att byta design och fixa en jättefin ny header. 
Det ser jag verkligen fram emot. 
Jag blir superglad när jag ser att ni fortfarande läser min bloggs gammla inlägg, att ni läser dem varje dag, många av er betyder supermycket! Tack snälla! 

Vi hörs och ses igen i sommar, inte långt kvar nu.
Tills dess ta han om er
Puss & Kram

P.S. 
Här kommer en länk till ett blogginlägg på KP-webben som jag fick skriva under min praoperiod där. http://blogg.kpwebben.se/2015/02/13/prao-saga-pa-kp/


1 ullie:

skriven

lycka till med ditt pluggande kan bli mycket i bland

Kommentera här: