Vad har hänt med Loreen!?

Hej på er sötnosar! ♥
 
Nu är jag faktiskt besviken!
Nu kommer det fram massor av saker om Loreen som vi aldrig äns kunde drömma om!
När man pratar om Loreen så tänker man väll på den där flummiga tjejer som yogar dricker te och äter gojibär. Hon har ju absolut blivigt lite "tuffare" sen melodifestivaeln men fortfarande lika klok och söt.
Tills de här kom fram! http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article16993583.ab
Sen också det här som inte så många vet om men som faktiskt har hänt.
Loreen sjöng på en stripp klubb i Moldavien.
Men jag vet inte det är väll bara att vänta och se vad som händer.
Men det här nyheterna hade jag faktids inte väntat mig! 
 
Kram!
 

1 Jarina:

skriven

Svar: Tack du! :)

Svar: Varsågod! :)Allt bra med dig?
Kram!
Saga

2 ♡ I S A B E L L A W L ♡ ‏:

skriven

Svar: Med vänner, du själv ? :)

Glad midsommar! :)

Svar: Med familj och släkt! :)Glad midsommar på dig med! ;)
Kram!
Saga

3 Malin:

skriven

tycker om den söta loreen, men hon har väl försvunnit då :(

Svar: Ja tyckte också jätte mycket om den söta Loreen! Men hon kommer säker tillbaka! :-S
Saga

4 josefine :

skriven

wow det hade jag inte trott haha! vad fan... Loreen var ju den söta o det, men vad fan, visste inte!

sv: lugnt nu bröt jag mot den regeln åxå ;)

Svar: Nej det hade jag inte häller trott! Hon var super söt förut men nu har hon väl förändrats... :S

Sv: Haha okej vad bra då! ;)
Saga

Kommentera här: