#Dagens låt 25

Hej på er sötnosar! ♥
Här kommer en trallvänlig låt av Selena Gomez.
Puss på er!
 
1 Sara - Hold on be strong:

skriven

Såå bra :)

Svar: Ja visst är den! :)Kram!
Saga

2 fanny jönsson :):

skriven

sv; Nu har jag gjort detsamma, nr 68 blev jag :)

Svar: Okej vad bra! :)Kram!
Saga

3 Carolina - Stall Assla :

skriven

sv: hihi min lilla plutt :D

Svar: Haha aww! :)
Saga

4 SOFIA ღ:

skriven

sv: Tack :D
kram

Svar: Det var så lite! :)Kram!
Saga

5 ♕ I S A B E L L A W L ♕ ‏:

skriven

Svar: Härligt att höra! Ja, jag ska iväg på ridläger, festa och bara njuta av sommarlovet som vi har innan min klass byter till en ny skola! :) Själv då? :)

Svar: Nej vad kul! Rider du? :)Jag ska typ sova, åka till Gotland och bara njuta av ledigheten! ;)
Kram!
Saga

6 Johanna ♥:

skriven

sv: Gärna säg till när du följer mig så följer jag dig :D

Svar: Så nu följer jag dig som nummer 18. Nu får du göra detsamma! :)Kram!
Saga

7 Johanna ♥:

skriven

sv: Bra jag blev nr 69 :)

Svar: Okej bra! :)Kram!
Saga

8 Johanna ♥:

skriven

den är så bra :D

Svar: Ja det är den! :)Kram!
Saga

9 Julia:

skriven

Selena är sjukt fin! :)

Svar: Ja visst är hon! :)Kram!
Saga

Kommentera här: