Äntligen har mina gummistövlar kommit!

Hej på er sötnosar! ♥
 
Nu har min efterlängtade gummistövlar äntligen kommit! 
Jag har inte haft sån tur när det gäller att beställa stövlar.
Först beställde jag ett par röda från Ellos men när de kom var det fel storlek, 
så jag beställde ett par likadanna i rätt storlek.
Men när de kom så var en vit och en röd fasst båda skulle vara röda.
Så jag skickade tillbaka de och beställde ett par nya i rätt storlek.
Och hoppades att de skulle komma tillbaka i rätt färg också.
Men de kom inte, vi fick ett mail där det stod att de skulle ta 3 månader för stövlarna att komma.
Så jag avbokade och beställde ett par mintgröna från Zalando.
Men det kom inte häller fram.
Efter 3 veckor fick vi ett mail där det stog att det nu var framme på ica i BRO!
Men jag bor i bromma! Inte i bro! Så de var ju helt ute och cyklade!
Sen efter några fler mail och en oändlig väntan så kom de äntligen framm till rätt ica!
Och här är de nu, mina efterlängtade gummistövlar från Zalando!! :) Yeey! :)
Kram!
 
 
 
1 ullie:

skriven

jätte fina stövlar . ska jobba hela sommaren så det blir inget ledigt :( Mer än någon helg då och då

Svar: Tack söta du! <3Vad tråkigt! Men då får du ha det så skönt under dina lediga helger!
Kram!
Saga

2 Emma Milosson:

skriven

Följer dig nu :)

Svar: Okej vad bra! :)Kram!
Saga

3 Sandra:

skriven

sv: Ja, så himla skönt! :) kram

Svar: Ja eller hur jag hade faktiskt avslutning idag! :)Kram!
Saga

4 ♕ I S A B E L L A W L ♕ ‏:

skriven

Svar: åh, gud vad skönt!! Allt bra? :)

Svar: Det är bara bra med mig! :)Fick ju sommarlov idag! ;)
Hur är de med dig då?
Kram!
Saga

5 Malin:

skriven

fina :)

Svar: Tack söta du! Allt bra med dig?
kram!
Saga

6 Sara - Hold on be strong:

skriven

Härlig färg :D
sv: jaa :D
härligt :)
kram

Svar: Tack! Ja, jag gillar också färgen! :)Kram!
Saga

7 Malin:

skriven

-ja här är allt bara bra, lite trött och lite huvudvärk bara men annars är jag bra! Du då? :)

Svar: Jobbigt med huvudvärk hoppas det blir bättre snart! Jag mår bara bra! Jag fick faktiskt sommarlov idag! :D
Kram!
Saga

8 tess:

skriven

Snygga !!:)
Jag har ett par svartvita med blommor, men jag vågar inte använda dom :/

Svar: Tack söta du! <3Okej. :)
Allt bra med dig?
Kram!
Saga

9 sera ~:

skriven

åh vad fin färg!! har själv ett par Hunters i rosa, färgglatt är så fint.

Svar: Men tack söta du! <3Ja visst är det!
Kram!
Saga

10 ANNA-SARA:

skriven

SV; Tack så mycket!

Snygg färg på stövlarna! KRAM

Svar: Det var så lite! :)Tack söta du! <3
Kram!
Saga

11 Dsisters:

skriven

snygg blogg :D

Svar: Tack söta du! <3Allt bra med dig?
Kram!
Saga

12 Johanna ♥:

skriven

snygga! :D

Svar: Tack söta du! <3Allt bra med dig?
Kram!
Saga

13 fanny jönsson :):

skriven

sv; tack! :) visst, säg till när du lagt till mig och vilket nr du blev så gör jag detsamma :)

Svar: Så nu har jag lagt till dig som nummer 114. Nu får du göra detsamma! :)Kram!
Saga

14 Kajsa Johansson:

skriven

Vilken vacker färg på gummistövlarna! :) kram

Svar: Tack söta du! <3Kram!
Saga

15 Malin:

skriven

-jag skrev det där för några dagar sedan så ja, huvudvärken är borta ;)
Åh, vad härligt att du fick sommarlov idag! :D Vad ska du göra under lovet? :D

Svar: Haha okej vad skönt! :)Ja jätte skönt!
Under lovet ska jag åka till Gotland, Sova, Bada, Blogga och bara ta det lugnt! :)
Vad ska du göra då? :)
Kram!
Saga

16 Sandra:

skriven

sv: Härligt! Jag har min på fredag :) kram

Svar: Skönt! Haha du får hålla ut bara två dagar kvar! :)Kram!
Saga

17 Linn:

skriven

vad fina :)

Svar: Tack söta du! <3Allt bra med dig?
Kram!
Saga

18 tess:

skriven

Det är bara fint :) hur är det själv?

Svar: Vad bra! :)Det är bara bra med mig!
Fick ju sommarlov idag! :D
Kram!
Saga

19 ♕ I S A B E L L A W L ♕ ‏:

skriven

Svar: Åh, gud vad kul! Får sommarlov imorgon!! :) Det är helt okej med mig, själv då? :)

Svar: Gud vd skönt! :) Det är bara bra med mig! Några planer på sommarlovet?
Kram!
Saga

20 Mikazuki Chan:

skriven

Snygga :D
sv. Yes, jag rider.Pysslar dock mest med några gamla hästar och är ute och går med dem i de små grus och jordvägarna i Gothem ;) Jätte härligt... :D

Svar: Vad mysigt! :)Har du lust att göra ett Bloglovinbyte? :)
Kram!
Saga

21 Mikazuki Chan:

skriven

Sv. Gärna :3

Svar: Okej, säg bara till vilket nummer du blev så gör jag detsamma! :)Kram!
Saga

22 Matilda Johansson:

skriven

Fin färg det var på stövlarna! :)

Svar: Tack söta du! <3Allt bra med dig?
kram!
Saga

Kommentera här: