Imorgon drar jag till Abu Dhabi! :)

YOU
ONLY
LIVE
ONCE!
 
Min familj fick för sig att snö var trist så vi beställde en resa till Abu Dhabi
Så imorgon åker jag iväg till Abu Dhabi och bara relaxar i två veckor.
Snacka om spånntant! <3
 

 
Förra gången vi var i Abu Dhabi 2011. <3
 
 
Nej, jag bara skojar med er! 
Jag ska inte åka till Abu Dhabi, men jag skullle värkligen vilja åka till ett varmt land nu.
Jag orkar inte med fem månaders snö, och kallt!
Men snart är det vår, (hoppas jag!)
Idag var jag ialla fall i stan och köppte en ny jacka på monki. Lägger upp lite bilder sen.
Var oxå i nya MooD gallerian och tittade, lägger upp mer om det snart.
(Måste ladda ner bilderna jag tog i datorn.)
Men ha det bra på er! Njut av solen så hörs vi snart!
Puss Puss! <3
 
 
1 kita':

skriven

trevlig resa! :)

sv; härligt, hur har din dag varit då? ^^

Svar: Ha ha tack! ;)Min bra har varigt bra, din då? ❤ :)
Saga

2 Natalie Salazar:

skriven

vad heter du på facebook då så att jag kan lägga till dig :D

3 Ping Lowhngren:

skriven

Min kompis pappa bor i Abu Dhani C: själv har jag aldrig varit där :c

Svar: Åhh coolt!synd bara att jag inte ska dit! ;)
Saga

4 Ping Lowhngren:

skriven

Min kompis pappa bor i Abu Dhani C: själv har jag aldrig varit där :c
jag blev nummer 22 btw ;)

Svar: Åhh coolt!synd bara att jag inte ska dit! ;)
Saga

Kommentera här: