Haul

Hej på er sötnosar!
 
Jag var och shoppade idag så nu tänkte göra en liten mini haul för er!
Så här kommer den! :)
 
 
H&M sakerna:
 
Lila kofta 199 kr 
 
Mysig, skön och passar perfekt till jeans.
 
Rosa kofta 149 kr REA
 
Skönt, gosig och passar till jeans.
Man bör ha ett linne eller t-shirt under eftersom huden blir lätt rödflammig
och kliar när man har närkontakt med ullen. Annars perfekt!
 
Monki sakerna:
 
 
T-shirt 100 kr
luftig skön passar till allt!
 
Svart byxor: 200 kr
Pösiga med hög midja och de är såå sköna, jag älskar dem!!
 
Som en liten bonus fick jag deras kattalog med alla vårkläder. Tack!
1 anna:

skriven

jo de ' bara bra sj då?

Svar: Bara bra! :)Bloglovinbyte? ♥
Saga

2 Jennifer:

skriven

sv: Jodå, det är kanon med mig!
Har du haft en bra Söndag? :D
kramis ♥

Svar: Ja min söndag har varigt toppen! Hur har din varigt då? :)
Kram! ♥
Saga

3 Jennifer:

skriven

sv: Min söndag har varit toppen :D
kramis ♥

Svar: Härligt! :)Några planer för veckan?
Kram! ♥
Saga

4 Mickis:

skriven

Fint!

sv: Tack sötis!! :D

Svar: Tack snälla du! :)Allt bra idag?
Kram! ♥
Saga

5 bella:

skriven

kul med nytt! :)

Svar: Ja det är alltid kul med nya kläder! :)Bloglovinbyte? ♥
Kram!
Saga

6 Mickis:

skriven

sv: Det är bra, sj? :D

Svar: Härligt! Bara bra! :)Bloglovinbyte? ♥
Saga

7 Cajsa Torres:

skriven

Åh älskar tröjan från Monki :)

Svar: Det gör jag också! ♥Bloglovinbyte? :)
Kram!
Saga

8 Michelle:

skriven

Älskar din blogg, lust att göra bloglovinbyte?
kramisar<3

Svar: Men tack fina du! ♥Jag gör gärna ett bloglovinbyte. :)
Säg bara till vilket numer du blev så gör jag detsamma.
Kram!
Saga

9 Fanny:

skriven

Fin blogg! Bloglovinbyte?
Snygga armband som passar perfekt till sommaren hittar du just nu på min blogg, dem finns i en massa olika färger och former! :)

Svar: Tack detsamma! ♥Jag gör gärna ett bloglovinbyte!
Säg bara till vilket numer du blev så gör jag detsamma!
Kram! ♥
Saga

10 Wilma:

skriven

Fina klädersplagg!! Älskar den lila hoodien! :)

Svar: Åhh tack så mycket! ♥Det gör jag med! ;)
Bloglovinbyte? ♥
Saga

11 Matilda:

skriven

Åh, älskar monki! :3

Svar: Det gör jag också! :)Bloglovinbyte?
Kram! ♥
Saga

12 Rebecca:

skriven

fina saker ^^

Svar: Tack fina du! ♥Bloglovinbyte? :)
Kram!
Saga

Kommentera här: