Har fått en kusin!

Hej på er!
Jag har troligen fått en kusin idag. 
De skulle göra igång sättning imorse,
så nu har jag en till liten kusin!
Det blev en liten kille. ♥
 
En passande liten låt:
 
1 benedit ♥:

skriven

grattis! :D

sv; härligt, samma här :) gjort idag?
kram

Svar: Tack! Varigt i skolan, gjort lite läxor bloggat, typ de.
Då då? :)
Saga

2 benedit ♥:

skriven

sv; okej, jag har bara varit hemma och slappat :) vad gör du?
kram

Svar: Svara på kommentarer och fixar lite med min bloggdesign och så.Vad gör du då? Kram! ♥
Saga

3 molz:

skriven

åh vad skoj!! :D

Svar: Ja det tycker jag också,
har inte sett honom än men tror att han är super söt! :)
Saga

4 Filippa & Talia:

skriven

Hoppas du får en bra fortsatt dag!

Svar: Tack detsamma! :)Kram! ♥
Saga

5 Linn:

skriven

Va kul med en kusin :D

Svar: Ja, jag har inte sett honom än,
men tror att han är super söt! :)
Saga

6 Sofie:

skriven

va spännande :) grattis!

Svar: Tack! ♥
Saga

7 molz:

skriven

sv: alla bebisar är söta :')

Svar: Ja, det är de!. ;)
Saga

8 benedit ♥:

skriven

sv; hihi jaa! :D okej, jag svarar på kommentarer :)
allt bra idag? kram

Svar: Ja allt bra snart är det ju mello time! :DSka du se? kram
Saga

9 Malin:

skriven

SV; Ja visste kan vi göra bloglovinbyte! Bara det är ett ärligt byte så! Jag kom hem från Spanien idag, det är därför jag inte svarat tidigare, men lägg till mig och skriv vilken nummer du blev så lägger jag till dig sen! :D

Svar: Så nu följer jag dig som nummer 18. Nu får du göra detsamma! :)Hoppas du hade det bra i Spanien. Kram! <3
Saga

10 Linn:

skriven

- okej, de är han säkert :)
allt bra?

Svar: Allt bra snart mello time ju! :D Ska du se? kram
Saga

11 ullie:

skriven

åhh så mysigt hoppas du får träffa han snart de ee såååå goa

önskar en mysig kväll blir det mello ? Här blir det bänkat framför tv.n =) kram

Svar: Ja det hopas jag också! :)Såklart det blir mello, här hemma är yohio stor favoriten!
Kram! <3
Saga

12 Sophia:

skriven

sv: Javisst kan vi göra bloglovinbyte! Bara följ mig och säg hur månte du blev, så gör jag detsamma sen! :)

Svar: Följer dig som numer 10. Nu får du göra detsamma! Kram! <3
Saga

Kommentera här: