#Dagens låt 17

Denna tjej är otroligt duktig och begåvad! :)
1 Sophie - DRÖMMEN OM MIAMI:

skriven

- okej mysigt :)
ja superkul, tack så mycket! :D

Svar: Varsågod! ♥
Saga

2 marina:

skriven

sv. tack! Det är sådär med mig, hur är det själv då?

Svar: Jo, det är bra! :)Vad ska du göra idag då?
Kram! ♥
Saga

3 Malin:

skriven

sv; ja jag längtar så sjukt mycket! :D
Tycker du också om dom? :)

Svar: He he. Nej jag gillar dem absolut INTE!!!
Men jag kan ju vara glad för din skull, om du gillar dem! :)
Kram! ♥
Saga

4 anna:

skriven

åh tack

Svar: Varsågod! ♥Allt bra idag? :)
Saga

5 Elin:

skriven

Super fin blogg!
Kolla gärna in min blogg. Skulle betyda guld! Jag har lite tips o lite mer!
Klickaa in och kommentera efter dig vad du tyckte, det skulle vara kul!
Glad påsk på dig!

Svar: Tack detsamma! ♥
Ska absolut kolla in din fina blogg! :)
Glad Påsk på dig med!
Saga

6 bella:

skriven

tack detsamma! :D

Svar: Tack! ♥
Bloglovinbyte? :)
Saga

7 Becka [fotoblogg]:

skriven

Så himla vacker röst. ♥

Svar: Ja visst har hon! :)Gud vad kul med Paris! ♥
Saga

8 angelica:

skriven

hon är superduktig!

Jag har startat en frågestund på min blogg och det skulle vara superkul om du ville kika in och slänga in någon fråga! kram på dig och glad påsk :)

Svar: Ja visst är hon!
Nu har jag ställt lite frågor. :)
Kram och Glad Påsk på dig med! ♥
Saga

9 marina:

skriven

sv. Jag har inga planer alla för idag. Själv då? :)

Svar: Nja, vet inte riktigt, ska väll äta godis! ;)
Bloglovinbyte? ♥
Saga

10 Malin:

skriven

sv; aha haha, tack för att du är glad för mig då! :) <3

Svar: Det är såklart jag är! :) Jag vet ju hur mycket de betyder för dig! ♥
Saga

11 Malin:

skriven

SV; ja, det betyder allt! :) <3

Svar: Hoppas du får det super mysigt då! ;) ♥
Saga

12 Julia:

skriven

håller med om att hon är bra men har tröttnat på just dendär låten man hör typ den överallt! men den är bra :D

Svar: Ja, låten är bra men "sönderspelad". Men det är inget jag stör mig på. ;)Är allt bra med dig? ♥
Saga

13 Caroline:

skriven

Så sjukt bra låt! :)

Svar: Ja visst är den! :)Bloglovinbyte? ♥
Saga

Kommentera här: