Midsommar 2013!

Hej på er sötnosar!

Idag har varit en toppen dag!
Först sovmorgon, lite slö tid vid tv:n sen var det dags att fixa till sig, äta sill och potatis. Efter en super måltid var det dags att gå till 4H och äta jordgubbar tårta och köpa lotter! :)
Jag vann faktiskt ett suddgummi! Yeey!
Och nu har vi precis ätit klart middagen!
Men i alla fall här kommer lite bilder på mig,
från dagen som varigt.
Kram!

1 ♡ I S A B E L L A W L ♡ ‏:

skriven

SVar: Gud vad kul! :)

Svar: Haha ja det var super mysigt! ;)Kram!
Saga

2 Malinm:

skriven

-ja, det kanske hon gör!

Svar: Hoppas det! <3
Saga

3 Malinm:

skriven

-ja, det kanske hon gör!

Svar: Hoppas det! Allt bra med dig? <3kram!
Saga

4 Malinm:

skriven

-ja, det kanske hon gör!

Svar: Hoppas det! Jag ska ju träffa henne i September! <3
Saga

5 ♫♪ sandra :

skriven

fin!

Svar: Tack söta du! <3Allt bra med dig?
Kram!
Saga

6 josefine johansson:

skriven

fina bilder!

sv: allt e bra med mig sj? =)

Svar: Tack söta du! <3Det är bara bra med mig! ;)
Kram!
Saga

7 Alice:

skriven

åhh vad fin klänning!

Svar: Tack! Ja visst är den! <3Allt bra med dig?
Kram!
Saga

8 CECILIA:

skriven

sv: tack så mycket!! det är bara bra, hur är det själv? :)
xoxo

Svar: Det är bara bra med mig! Skönt med sommarlov! ;)Kram!
Saga

9 Jarina:

skriven

Svar: Tack det är bra! :)

Svar: Vad bra! ;)Kram!
Saga

10 Alice:

skriven

sv: jaa själv?

Svar: Bara bra!! :)Kram!
Saga

11 Helena:

skriven

Vilka fina bilder på dig! Hoppas du hade en trevlig midsommarhelg!

Svar: Tack fina du! Ja vi hade det super mysigt! Hoppas ni också hade det! :)Kram!
Saga

12 Freja:

skriven

Söta söta du<3

Svar: Men tack finaste du! ♥
Saga

Kommentera här: