Jag och min Ipad!

Hej på er sötnosar!
 
Jag vet att jag inte varigt jätte aktiv men jag har ett skäl!
IPADEN! Vi köpte ju en ipad och den skulle vara super bra och det är den men...
Man kan inte kommentera på andras bloggar!
När jag är inne på blogg.se appen och vill kommentera så går det inte! Super dåligt!
Men nu är jag inne på dator och får svara på alla era kommentarer!
Så var lugna jag kommer inte sluta blogga!! Idag har det varit ett förjävla oskväder!
Svettigt men blåsigt och nu kommer en brännande sol fram! Jag är helt slut!
Men som tur är så har jag ju min favorit serie på ipaden! Haha jag är helt jävla såld på den! :)
Här kommer en bild på mig! :)
Kram!
 
 
1 josefine johansson:

skriven

Fin bild på dig!

Svar: Tack! <3 :)
Saga

2 Linda [fotoblogg]:

skriven

Sv: Tack :) Allt är bara bra här, själv då? :)

Svar: Varsågod! :)Det är bara bra! Några planer för veckan? :)
Kram!
Saga

3 Matilda Johansson:

skriven

Söt du är! :)

Svar: Aww men tack fina du! :) Allt bra med dig idag?
Saga

4 Eliin:

skriven

OMG, diiina ögoon :3 <3

Svar: Hihi, tack tror jag. :) <3Allt bra med dig?
Kram!
Saga

Kommentera här: