Gud vad mycket katter....!

Hej på er! <3
 
Jag har lagt märke till att alla bloggar jag kollat in på så har jag sett att bloggaren har lagt upp massor av bilder på sin katt. Idag har jag varigt inne på kanske 10 olika bloggar och 8 av dem hade bilder på sin katt.
Jag är inte iritterad jag tycker bara det är farsenerande att det finns så många söta katter i vårt land.
Så fortsätt med era katt bilder!! Själv har jag ingen katt ( allergisk ) men jag skulle värkligen vilja ha! Vi har lånat katter och provat tre raser som kunde ha fungerat men det gjorde de inte. :( Den vi provade och hela familjen blev madly kär i var en sibirisk grå hona. Hon var såå söt och hette galaxy. I Love her! <3
Men jaja sånt är livet här kommer ialla fall lite söta katt bilder som ni kan " Åååa" över. :) <3 <3 <3
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Pözz Pözz!

1 lina:

skriven

så söta:)

Svar: Ja visst är de! <3
Saga

2 Matilda Johansson:

skriven

Svar: Haha! Tack :)

Svar: Varsågod! Bloglovinbyte? Kram! <3
Saga

3 M A T I L D A ♥:

skriven

svv. åh tack! ja, verkligen tur att jag har henne! <3

Svar: Varsågod! Jag hoppas verkligen att du njöt av den varma chokladen! Bloglovinbyte? Kram!
Saga

4 Maolion:

skriven

Sv: Tack så mycket detsamma :D

Haha jag är en av lägger-upp-bilder-på-sina-katter-bloggarna^^

Svar: Ha ha! Kul att ha katt skulle verkligen vilja ha! Bloglovinbyte? Kram!
Saga

5 GeMina Arts:

skriven

Haha ja jag har också märkt att det figurerar mycket kattbilder i bloggvärlden! Själv har jag två stycken och älskar katter. Väldigt fina bilder du har lagt upp! Synd för dig att du är allergisk om du vill ha en katt. Visst finns det katter som allergiker tål ganska bra?

Svar: Tack! Ja det finns mycket söta katter! jag har provat alla som man kan tåla om man är allergisk men ingen har fungerat. :( Vilken tur du har som kan ha katter! Kram! <3
Saga

6 GeMina Arts:

skriven

Sv: Ok trist att det inte fungerar för dig! Hoppas du hittar någon som du tål till slut...
Vi följer faktiskt redan dig sedan tidigare :) Gillar din blogg :) Men du får gärna följa oss också om du vill! Kram

Svar: Vi får hoppas det!Oj förlåt, jag såg nu att jag följer er också! :)
Kram!
Saga

7 Maolion:

skriven

Sv: Haha okej! Varför har du inte katt då? :O
Klart vi kan göra ett bloglovin'byte :) Säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig med :)

Svar: Jag är allergisk mot katter. :(Så nu följer jag dig som numer 110 nu får du göra det samma! :)
Saga

8 Vanessa:

skriven

Åh tack snälla! :)

Svar: Varsågod! Bloglovinbyte? <3
Saga

9 Vanessa:

skriven

Använder tyvärr inte bloglovin!

Svar: Okej! :)
Saga

10 Y A S M I N E:

skriven

RE: Tack!

Söta katter!

Svar: Varsågod! :)Ja visst är de söta! <3
Saga

11 Matilda Johansson:

skriven

Svar: Visst säg vilket nummer du blev bara så följer jag tillbaka! :)

Svar: Så nu följer jag dig som nummer 12 nu får du göra detsamma. Kram!
Saga

12 Matilda Johansson:

skriven

Svar: :)
Följer dig nu som nr. 19 :)

Svar: Okej, vad bra! :)
Saga

Kommentera här: