Vår!

Hej sötnosar!

Nu är det vår!
Solen skiner och det är
20.8 grader ute. Så nu får man passa på att njuta! <3
Puss Puss


1 Malva Nyström:

skriven

- så vilket nummer blev du? :D

Svar: Nr. 201! :)
Saga

2 Emelie:

skriven

Åh, så härligt med vår-värme ^^

Svar: Ja, super skönt! :)Bloglovinbyte?
Kram!
Saga

3 MichaelaMichMichaela:

skriven

Håller på å fixa en sida där jag säljer olika saker, om du vill kan du väll kolla på den å komma med tips och idéer om du har några! http://followthewhiterabbit.blogg.se
Den är inte klar än har inte lagt ut så mycket än.. (men man man kan självklart redan beställa det som ligger uppe! )tacksam för hjälp!

Svar: Vilken fin blogg! :)Blev kär i ringarna Uggla big eye och Uggla misstänksam!
Kommenterade några frågor om dem.
Kram!
Saga

4 JUNITJEJ:

skriven

Vilken trevlig blogg! Intresserad av bloglovinbyte?

Svar: Men tack söta du! :)Absolut! Säg bara till vilket nummer du blev så gör jag detsamma.
Kram!
Saga

5 Michaela:

skriven

Hej! Svar på dina frågor :
Jag köper dem från olika ställen.
Nickelfria är jag osäker på om det faktiskt är :/
Beställning gör du via min mejl på vad du vill ha, och innan man för över pengarna så kollar jag frakt. (brukar landa på 7kr för smycken) :)
/followthewhiterabbit.blogg.se

Svar: Okej tack då vet jag! :)De var verkligen super söta men jag vågar inte köpa om jag inte är 100% säker på att de är nickelfria.
Kram!
Saga

6 JUNITJEJ:

skriven

Lagt till dig nu. Blev följare nr 52. Meddela mig när du har lagt till mig på bloglovin!

Svar: Bra! :)Nu har jag lagt till dig, blev nummer 293
Kram!
Saga

7 Michaela:

skriven

Hej fick du mitt svar?

Svar: Ja det fick jag och jag svarade på den i din blogg. :)Kram!
Saga

8 michelle mariolina:

skriven

Gud vad fin blogg! Skulle du vilja göra ett bloglovinbyte med mig? :D

Svar: Ååh tack söta du! :)Ja, absolut! Säg bara till vilket nummer du blev så gör jag detsamma.
Kram!
Saga

9 CECILIA:

skriven

sv: tack! :D

p.s jag kan inte skriva in mitt namn, mailadress eller bloggadress där uppe.. :O
/http://candersson.bloggplatsen.se

Svar: Varsågod! :)Skumt...! Vet inte var det bror på, men jag ser ditt namn mail och bloggadress.
Saga

10 Saga:

skriven

Sv; Detsamma! ;) ♥ Allt bra?

Svar: Ja det är bra! :)Hur är det med dig då?
Kram! ♥
Saga

11 Evelina Petersson:

skriven

Skönt med så varmt! :)

Svar: Ja det är super skönt! :)
Saga

12 CECILIA:

skriven

sv: hm, vad konstigt :o

Svar: Ja det tycker jag med...
Saga

13 Michaeka:

skriven

Hej! jag förstår ! Men håll utkik efterandra roliga saker som dyker upp : ) Ha en underbar dag! Kram!
followthewhiterabbit.blogg.se

Svar: Japp det ska jag! :)Kram!
Saga

14 linn:

skriven

så sjukt skönt med så varmt, vi hade 22 här, helt amazing

Svar: O jag vet! Så jävla skönt! ;)Kram!
Saga

Kommentera här: