Månadens bok

Hej på er sötnosar!
Jag kommer starta en liten grej på bloggen som heter "Månadens bok".
Där jag väljer en bok varje månad och bärettar lite om den, och så.
Så här kommer denhär månadens bok! :)
Kram!
 

Natthimmel

 
 
Den här boken är den bästa jag läst!
Den handlar om fjortonåriga Tilda och hennes liv.
Om den tysta familjen där alla dörrar är stängda och där lillasyster sitter i klätterträdet och gråter.
Om Jesper som dyker upp och blir en riktigt god vän, om Adina som var den bästa vännen tills hon flyttade – och om rädslan, som är Tildas allra närmaste vän.
En fin bok med många vändningar denna bok berör! <3

1 Väggblomman. :

skriven

"Tagen på bar gärning där jag sitter med den blåa gitarren i famnen och med flyktvägen blockerad. Min högsta önskan att smälla av och vakna upp någon annanstans, i en trygghet långt borta från allt som heter nutid..."

Vill du läsa hela historien?
Besök believethis.blogg.se

Svar: Åhh vad spännanade! Jag ska absolut kolla in din fina blogg! <3Kram! :)
Saga

2 angelica:

skriven

sv: vad skönt!
jag har varit i skolan & tränat typ. Allt bra?

Svar: Ja, det är bra ska snart åka och shoppa med mina finaste! :)Vad ska du göra idag då? ;)
Saga

3 :

skriven

Kolla in min grymma blogg som handlar om skönhet och alltid har snygga bilder! Jag gör bloglovinbyten med de som vill och har bra bloggar ;)

mmadeleneeriksson.blogg.se

Svar: Åhh fin blogg! :)Bloglovinbyte?
Kram!
Saga

4 linn:

skriven

Sjukt bra är den!

Svar: I know!! :)Allt bra?
kram!
Saga

5 linn:

skriven

sv: de är toppen själv?

Svar: Bara bra! Ska snart iväg och shoppa med några kompisar. ;)
Vad ska du göra idag?
Kram!
Saga

6 Malin:

skriven

Vad ska du hitta på denna lördag? :D

Svar: Har varigt i Vällingby och kollat när Anton Ewald spelade och signerade saker.Vad har du gjort då? :)
Kram!
Saga

7 linn:

skriven

sv: låter skoj, jag ska kolla fotboll! :D

Svar: Ha ha okej! :)
Saga

8 Linda [fotoblogg]:

skriven

Sv: den var supergod! :)

Svar: Ha ha fattar det!! :)Kram!
Saga

9 angelica:

skriven

sv: jag har inte gjort ett skiiit idag bara kollat runt på massa bloggar, tagit det lugnt, sovit och varit helt slö hhaa! Har din dag varit bra?

Svar: Ha ha gud vad skönt med en slappar dag! Min dag har varigt toppen! Jag har shoppat och kollat på Anton Ewald i Vällingby. :)
Kram! ♥
Saga

10 Juliaa:

skriven

Tack :) följ mig gärna på bloglovin :)

Svar: Absolut! :)Ett Bloglovinbyte kanske?
Kram!
Saga

Kommentera här: