In my heart ♥

Hej på er sötisar!
 
Igår hände något sorligt!  Min fisk dog.
Det kanske låter fjompigt men jag saknar henne faktids!
Hon hette Dora. Dora var orange/gul lite avlång fisk som hade blå/gröna ögon som blev ca. 2 år.
Dora kunde vara ganska agresiv och gillade inte andra fiska. Dora bet ihjäl en annan han fisk.
Men även om Dora var lite agresivt laggd så var hon väldigt söt
och snäll ochhöll min siamesiska algätare lite sälskap. Dora! ♥
 
Här är en liten suddig bild på Dora en av alla mina små saknade fiskar! ♥
 
 
1 angelica:

skriven

oj vad tråkigt :(

sv: Ah, okej, men då gör jag ett inlägg om det imorgon, hoppas det är okej :)

Svar: Ja det var tråkigt! :(Ohh det är mer än okej!!! Du är bäst!! <3 :D
Kraam!
Saga

2 Kajsa:

skriven

Sv. Tack så mycket :)

Svar: Varsågod! :) Bloglovinbyte?
Kram!
Saga

3 Emma :

skriven

Hej!
Fin blogg :)

Svar: Tack detsamma! :)Allt bra med dig?
Kram!
Saga

4 molz:

skriven

Aldrig kul när djur dör, oavsett om de är fiskar eller kameler. ;)

Svar: Nej det är helt sant! :)Har du kameler?
Kram!
Saga

5 Fanny:

skriven

nu byter jag blogg! Eftersom att vi gjorde ett bloglovinbyte, så får du följa min nya blogg istället :)

Svar: Okej då följer jag din nya blogg! :)Kram!
Saga

6 beyonce swe:

skriven

Vad synd! Fin blogg.

Om du gillar Beyoncé tycker jag du borde kika in på min Beyoncé fanblogg:)

Svar: Tack! :)Beyoncé är ju super bra! Vilken fin blogg du har gjort! ♥
Kram!
Saga

7 tyyra.blogg.se:

skriven

awww

Svar: Jao! :( ♥
Saga

8 Kimmey ~ Kung varje dag:

skriven

sv: Följer dig med nu, som nr.47! :)

Svar: Okej bra! :)
Saga

9 Helena:

skriven

Husdjur blir som små fina familjemedlemmar!

Svar: Ja visst blir de! :)Vi brukar ha begravning i vår trädgård varje gång en fisk dör!
Kram!
Saga

10 angelica:

skriven

hejsan, nu har jag gjort ett inlägg på min blogg om hur man lägger in en header, hoppas du förstår och att det hjälper dig :D

Svar: Tack för inlägget det var superfint! :)Men jag fattar fortfarande inte! He he gud vad trög jag är! ;)
Nej men jag väntar nog på att det ska släppas en designeditor, eller så kanske jag får lite vuxen hjälp! ;) Men super stort tack för hjälpen! :)
Saga

11 Malva Nyström:

skriven

- r.i.p till din fisk :(
bloglovin-byte?

Svar: Tack söta du! :)Visst, säg bara till vilket nummer du blev så gör jag detsamma!
Saga

12 Amanda [SPONTAN]:

skriven

Nej vad tråkigt!

SVAR: Tack så mycket :)

Svar: Ja det var synd! :(Sv: Varsågod! Bloglovinbyte?
Saga

Kommentera här: