Hon gillar mig!

Hej på er sötnosar!
 
Jag vat inte vart jag ska börja! I fredags så fyllde min mamma år.
Jag bröt liltån och kunde inte gå! På kvällen gick jag in på
facebook på och kollade runt lite ni vet! 
Sen så kom jag till Loreens sida där jag hade kommenterat ett foto på henne.
Och fick då se att det var 2 stycken som gillade det så jag kollade vilka...
LOREEN!! Loreen och en annan  warrior! Fattar ni! LOREEN!
Loreen azzå ricktiga eurovision song contest stjärnan gillar min komentar!!!
Jag var helt Euphorisk och började gråta! Ni fattar nog inte hur mycket det betyder för mig!
Jag har liktsom ägnat timmar åt henne varje dag gått på konserter där hon sjunger.
Men detta blev så personligt att hon värkligen gillade just mig och det jag skrev!!
Tack fina Loreen för att du finns och bryr dig! ♥
Kram!
 
Euphoooriaa! ♥
 
 
1 JeanetteR:

skriven

Fin blogg! Följa varandra på bloglovin? :D

Svar: Tack detsamma!Följer dig som nr. 31
Nu får du göra detsamma! :)
Kram!
Saga

2 Kimmey ~ Kung varje dag:

skriven

sv: Sure, säg till när du lagt till mig samt vilket nr du blev så gör jag desamma sen!

Svar: Så nu följer jag din fina blogg som nr. 68.Nu får du göra detsamma! :)
Kram!
Saga

3 Lina:

skriven

Såg via en annan blogg att du gör bloglovinbyte? Har du lust får du gärna göra en med mig, och då är det bara att lägga till mig och kommentera tillbaka vilket nummer du blev! Så lägger jag till dig sen och berättar vilket nummer jag blev:)
Kram!

Svar: Det stämmer jag gör gärna bloglovinbyten! :)Så nu följer jag dig som nummer 28, nu får du göra detsamma! ;)
Kram!
Saga

4 Elin:

skriven

så roligt! :)

Svar: Ja det var de! :)
Saga

5 Emmy:

skriven

Aaaaah vad kul!! :D

sv;
Jaaa är så spänd! Jag hoppas bara inte någon blir ledsen av inlägget, för jag brukade ba "JAG VILL OOOCKSÅ SE DEM!! :(((((" haha. Nej ahja, det ska bli superkul iaf :D

Svar: Jaaa det var det! :D Nej strunta i de kommentarerna, du kommer få det as kul!! :)
Saga

6 molz:

skriven

åååh så kul

Svar: Jaa det var såå kul! Hi hi! :)
Saga

7 isola:

skriven

Hoppas tån läker! :)

Svar: Tack söta du! :)Hoppas allt är bra med dig!?
Kram!
Saga

8 angelica:

skriven

Så kul! :D

Svar: Ja det var det!!!! Hi hi! :)
Saga

9 Lιηη ♥ :

skriven

åååh, vilken känsla <3

Svar: Ja, det var verkligen Euphori! <3Kram! :)
Saga

10 Josefine Johansson:

skriven

Aww hihi! hon är sååå bra sångare! älskar hennes röst!

sv. tack hihi! :D
allt bra?
kram!

Svar: Åhh ja visst är hon! <3Allt är bra med mig! Bloglovinbyte? :)
Kram!
Saga

11 Emmy:

skriven

sv;
Åh absolut, har inte fått någon sån kommentar än som tur är :D:D Kram!

12 Lina:

skriven

Blev nummer 46

Svar: Okej vad bra! :)
Saga

Kommentera här: