Tillbaka

Hej igen, det var ett tag sen! 

Ja, jag vet jag har inte bloggat sen i typ augusti/september.
Och nu är jag 14. Jag vill hälsat inte gå in på varför jag inte bloggat, då det är privat och jobbigt att prata om. Men nu har jag kommit över det och mår faktist hyfsat bra.
Jag kan berätta lite kort vad jag gjort det senaste halv året så att ni är lite uppdaterade igen. Sen tycker jag att vi kör igång igen som vanlig. Vad säger ni? :) 

I september träffade jag Loreen, backstage efter en konsert på gröna Lund. För er som läst mina inlägg nedan vet redan att det var för att jag van en tävling. Det var fantastiskt att träffa henne hon var helt underbar!! 

Jag firade jul hemma, då jag fick massa fina presscenter och umgicks med släckt o vänner. Jag fick även biljetter till Art on ICE i Globen. Där Loreen skulle sjunga.  

Jag fyllde 14 i januari, då fick jag en IPad mini, det är den jag bloggar ifrån nu. Den har verkligen hjälpt mig i vardagen, så de rekomenderar jag starkt att ha en. 

I mars såg jag Loreen i Globen under Art on ICE. Jag kunde tyvärr inte träffa henne, då mamma jobbade och jag inte kunde åka själv till Globen. Men då jag hade parkett platser så såg hon mig i publiken och vinkade till mig. :') Hon är så söt! 

Igår så fyllde min mamma 43 vilket vi firade med att gå på libanesisk resturang, på Kungsholmen. Det var fantastisk god mat och personalen var trevlig så det blev en väldigt lyckad kväll!  

Jag och min lillasyster köpte en disk handduk tillsammans och gav till mamma. Motivet var en kattunge och så stod det en dikt om kärlek på den. 

När vi köpte den i Vällingby så stötte vi på Caroline, som är vinnaren av Hela Sverige bakar 2013. Så vi hälsade på henne, hon var jätte trevlig! :) 

Det var lite kort vad som hänt, nu ska jag snart ut och gå. Vi hörs! Och tack för alla fina kommentarer jag fått förresten, vad gulligt att ni bryr er!! ❤️ 



Kommentera här: