Nu har mitt Agerar pris kommit!

Hej på er sötnosar! ♥
 
Ni vet att jag i ett tidigare inlägg skrivigt om att jag vunnigt Agerar priset,
och skulle få lite grejer från A non smoking generation. Så här har jag de! Min mina grejer! :D
För er som inte vet så är Agera en hemmsida som hjälper barn och ungdomar att sluta röka och så.
Och det tyckte att jag engagerade mig bra i tobaksfrågan. :D 
Ha ha så det var ju roligt!! 
Ha en fortsatt bra dag! :)
Kram!
 
Här har ni bilden på mitt pris. :)
 
1 Maolion:

skriven

Sv: Okej vad mysigt! JAg skulle oxå vilja åka till Dalarna! :D Hade du det bra? :D

Svar: Det tycker jag att du ska för det är super mysigt!Vi hade det super! ;)
Kram!
Saga

2 Malva Nyström:

skriven

- här är det bara bra! (:

Svar: Vad bra! :)Kram!
Saga

3 Amanda [SPONTAN]:

skriven

Vad roligt! :)

SVAR: Det är bara bra med mig, hur är det själv? :)

Svar: Ja det var kul! :)Det är bara bra med mig! :)
Några planer för veckan?
Kram!
Saga

4 Julia Wisniewska:

skriven

allt bra idag?:)

Svar: Ja det är bara bra med mig! :)Hur är det med dig då?
Kram!
Saga

5 Amanda:

skriven

Men vad kul! Grattis på dig! Kul att du engagerar dig i sånt!! :)
Visst är den söt, den är köpt på lindex :)

Svar: Men tack söta du! ♥Ha ha ja det är väl lite kul, något ska man ju engagera sig i!? ;)
Ja den är super söt!! :)
Saga

6 Amanda:

skriven

Skoj :D

Svar: Ja! :)
Saga

7 Amanda Johansson:

skriven

Ja men precis :) Har du haft en bra dag då?

Svar: Ja men jag har haft en toppen dag! :)Hur har din dag varigt då?
Kram!
Saga

8 Amanda [SPONTAN]:

skriven

SVAR: Ja, de enda planerna jag har är väl att försöka göra klart alla skolarbete innan sommarlovet :) Vad gör du? :)

Svar: Jag sitter här och nördar vid bloggen! ;DHaha nej jag bara skoja! Jag har precis kommit hem från en tuff teater träning.
Vad gör du då?
Kram!
Saga

9 Julia Wisniewska:

skriven

Men gud vad roligt, tur du har!
svar: Mina knän dödar mig, så jag mår inte så bra.. menmen, vad gör du? kram!

Svar: Ha ha ja, jag har tur! ;)Åhh jobbigt krya på dig!
Jag har precis kommit hem från en tuff teater träning!
Vad gör du då?
Kram!
Saga

10 ullie:

skriven

a non smoking generation oj där va vi me hela klassen när ja vva liten och vann massa priser då hela vår klass inte rökte

Önskar dej en jätte skön helg då detta är min jobb helg och kanske svårt att kika in :) kram

Svar: Haha vad kul! :)Tack detsamma! <3
Kram!
Saga

11 Unita:

skriven

Den är faktiskt skit rolig, alltså standup komedin :D

Svar: Visst är den! :D
Saga

Kommentera här: