Ett spontant inlägg

Hej på er sötnosar!

Förlåt att jag inte bloggat på ett tag men ni vet hur det är, livet kommer i mellan ibland. ;) Jag har kanske inte gjort så mycket med med här var första veckan utan nationellaprov så jag har fått ladda upp bateriet lite. :)
Sen blir det ju inte sämmre av att det är 26 grader ute. Så det är ju toppen. Och om två veckor ska jag och tjejerna till grönan och åka lite.
Så det blir ju super om vädret håller i sig. Btw idag gjorde jag
Lakritspannacotta. Det blev underbart gott!! Vi toppade med lite hallon och....
Mmm säger jag bara!
Ett recept och bilder kommer publiceras inom kort så håll utkik!
Kraam!

Bilden är tagen i april i år. :)

1 ullie:

skriven

åhhh saknar verkligen ingen snö ...

ha en fortsatt fin helg kram

Svar: Inte jag heller! :)Tack detsamma!
Allt bra med dig?
Kram!
Saga

2 Carro - trebarns mamman på Gran Canaria!:

skriven

Nu kommer ett jätte sent svar, jag har verkligen hamnat efter med kommentarerna..
Den här helgen blev bara lugn, var på pride paraden igår och idag lär vi bara slappa vid poolen eller något sånt.. Du då?
Kram

Svar: Kul med pride paraden! :) Jag har precis kommit hem från en lång weekend i Dalarna. :)
Kram
Saga

3 ullie:

skriven

Fick såndär dum migrän grej igen Tagit tablett o hoppas det går bort. annars härligt att ha helg ! :) Hoppas du e ok idag me ?

Svar: Aj då! Krya på dig! Ja jag mår bara toppen efter en lång weekend i Dalarna! ;)
Kram!
Saga

4 GeMina Arts:

skriven

Sv: Jo det är bra med mig! Har varit ledig nu sedan i onsdags eftermiddag så det har varit härligt! Själv?

Svar: Jo men jag mår bara super! :)Har haft en lång weekend i Dalarna.
Kom hem för typ 1 timme sedan så det är bara bra! :)
Det är ju såå skönt med ledigt gud vad skönt med ledigt sedan i onsdags! :)
Kram!
Saga

5 ullie:

skriven

härligt att vara där Det är väldigt fint där

ja tack det försvinner nog kram ha en bra start på veckan

Svar: Ja visst är det! :) Ja det gör de säkert! .)Tack detsamma!
Kram!
Saga

6 Carro - trebarns mamman på Gran Canaria!:

skriven

Härligt, hade du en bra weekend där då? :)

Svar: Ja det var super mysig! Vi bodde i en liten fjällstuga mitt ute i ingenstans.Så det var väldigt mysigt och skönt! :)
Kram!
Saga

Kommentera här: