Målade ägg igår

Såklart fick finaste Loreen bli motivet för ett av mina ägg! :)
Detta foto kan du även se på mitt Instagram: @MiniLoreen
Ha en fortsatt fin kväll.
Kram! ♥
 
1 Linnéa:

skriven

Tack snälla söta - vad glad jag blir <3

Svar: Det var så lite! :)Bloglovinbyte? ♥
Saga

2 Becka [fotoblogg]:

skriven

Åh så söt, hihi.
sv: Åh, tack så väldans mycket finaste du! Det gör mig så glad.
Påskkramar. ♥

Svar: Tack söta du! ♥Kram!
Saga

3 Julie LS:

skriven

Okej vad kul! Nej har inte heller något speciellt inplanerat, ska mest försöka ta igen lite skolarbeten, kram!

Svar: Okej! :)Bloglovinbyte? ♥
Saga

4 bella:

skriven

gör inte det men vi kan följa varandra om du vill :)

Svar: Åhh gulligt av dig! ♥Följer din fina blogg nu! :)
Saga

5 elin:

skriven

Haha, vad söt! :)

Sv: Jag har mest tagit det lugnt idag.. Pluggat lite och gått en sväng! :) Vad har du gjort idag då?
Kram!

Svar: Ha ha tack! ;)Jag har suttit halv dagen i bilen på väg hem från mormor.
Ha så kul på Ullared! :)
Kram!
Saga

6 Bella:

skriven

haha ägget!

Svar: Yes, det är de! :D Allt bra idag?
Kram! ♥
Saga

7 Helena:

skriven

haha...vad skoj!:)

Svar: Ha ha ja!Jag tycker faktiskt att det blev rätt bra! :)
Kram!
Saga

8 Carro - en emo/scene bloggerska:

skriven

Sv; Ja, äkta converse är fett awesome :) Kramisar Carro

Svar: Japp, det är de har köpt ett par gröna i år. :)Kram!
Saga

9 isabelle:

skriven

Bloglovinbyte ? :)

Svar: Gärna! :)Säg bara till vilket numer du blev så gör jag detsamma! ♥
Saga

10 Alice - foto & vardag ♥ :

skriven

sv: allt är bara bra, själv då? kram

Svar: Bara bra! :)Bloglovinbyte? ♥
Saga

11 Caroline:

skriven

Sv; Jag har tyvärr inte bloglovin längre, men kommer skaffa det inom kort. Kika gärna in snart igen. kram! :)

Svar: Det ska jag absolut göra! :)Kram! ♥
Saga

12 Elionia:

skriven

fin blogg du har :)

Svar: Tack detsamma! ♥
Saga

13 Anita:

skriven

Snyggt ägg :D

Svar: Ha ha tack fina du! :)Bloglovinbyte? ♥
Saga

14 MALIN SUNDIN | MODE & FOTO:

skriven

cool!

Svar: Tack fina du! ♥
Saga

15 emelie andersson:

skriven

sv: tack så mkt, din blogg är med fin :)
allt är bra, vill bara att min förkyldning ska försvinna. sjdå? :D

Svar: Tack! :)Allt är bar med mig! Jobbigt med förkylning! :(
Bloglovinbyte? ♥
Saga

16 Kimmey ~ Kung varje dag:

skriven

sv: Dom tackar :)
Gulligt (:

jodå, allt är bara bra. Hur är det själv? ^^

Svar: Det är bara bra! :)Har du lust att göra ett Bloglovinbyte? ♥
Kram!
Saga

17 Kaffehörnan :

skriven

Vad fint ägg

Svar: Tack! :)
Saga

18 Jennifer:

skriven

sv: Denna veckan ska jag träffa pappa, vara med bestis, ta det lungt och träna. Själv? :)
kramis ♥

Svar: Köpa present till min mamma som fyller år,vara på 4H, vara med en kompis och blogga såklart! ;)
Kram! ♥
Saga

19 anna:

skriven

står i min kommentarsruta va ja tycker om bloglovingbyte!

Svar: Oj förlåt jag missade det! :) Kram! ♥
Saga

20 Mickis:

skriven

sv: Visst, säg till när du följer mig så följer jag dig tillbaks! :D

Svar: Nu följer jag dig som numer 42 nu får du göra detsamma! :)Kram! ♥
Saga

21 Mickis:

skriven

sv: Blev nr 32 :D

Svar: Okej vad bra! ♥
Saga

22 Linnéa:

skriven

Min bloglovin' krånglar lite just nu, men när jag fixat till den så ska jag adda dig :D

Svar: Det blir toppen! :)Kram! ♥
Saga

23 Bella:

skriven

sv: allt är bra självdå? :)

Svar: Bara bra! :)Vad ska du göra idag då?
Kram! ♥
Saga

24 Bella:

skriven

och tackdesamma!

Svar: Tack tack! ♥
Saga

25 Wilma:

skriven

Japp, allt bra med mig. Med dig då? :)

Svar: Härligt, bara bra med mig med! :)Vad ska du göra idag då?
Kram!
Saga

26 Julie LS:

skriven

Använder tyvärr inte bloglovin..än..men om jag skaffar det kan vi absolut göra det! Kram!

Svar: Okej, då vet jag! :)Kram! ♥
Saga

27 palleh:

skriven

Haha åh vilken härlig målning! Allt bra annars eller? Kram

Svar: Tack vad gullig du är! Ja allt är bra med mig, hur är det med dig då?
Kram! ♥
Saga

28 emelie andersson:

skriven

sv: ja det är de :(
jag har tyvärr inte det :/

Svar: Okej, hoppas att du kryar på dig då! :)Kram! ♥
Saga

29 Cajsa Torres:

skriven

Sv; Ja visst , jag gör gärna bloglovin' byte. Följde dig precis :) Blev nr. 33 :) kram

Svar: Nu följer jag din fina blogg som numer 14!Kram! ♥
Saga

30 Bella:

skriven

Okej, vet du vilket nr du blev? :)

Svar: 151 tror jag. :)
Saga

31 elin:

skriven

Sv: Har du spenderat lovet hos din mormor? :)
Ja, jag hoppas kunna hitta lite grejer tills sommarens språkresa! :)

Svar: Ja, fyra dagar i alla fall. ;)Åhh vad kul med språk resa vart ska du då?
Kram!
Saga

32 linah brown:

skriven

haha kul!
tyvärr glömde jag att de va påskafton ^^

Svar: Ha ha ja! :)Ha ha det kan man ju också göra! :)
Allt bra annars? Kram! ♥
Saga

33 Alice - foto & vardag ♥ :

skriven

sv: ja visst, säg till när du följer mig så gör jag detsamma! kram

Svar: Nu följer jag dig som numer 14 nu får du göra detsamma. :)Kram! ♥
Saga

34 Fanny:

skriven

Jag blev nummer 34. du då? :)

Svar: Jag blev numer 14. :)Kram! ♥
Saga

35 Michelle:

skriven

Sv: FÖljer dig nu som nummer 35 kramisar!<3

Svar: Okej, jag följer din fina blogg som numer 141. :)Kram! ♥
Saga

Kommentera här: