Här dansar Loreen utan bh vi får nog se lite mer än väntat! :D

Här uppträder Loreen i Sydney, Australia.
Loreen fyller 30 i oktober, så detta måste väll vara en början på 30 års krisen!?
Ha ha kan inte sluta skratta! Lilla Loreen! ❤ :D
                             
                                                            Pictures by Matt Akersten
 
 
 
 
Åhh nu blev jag lite generad hi hi.... !
 
 
 

1 kita':

skriven

sv; aha, jag har städat, varit ute i det fina vädret & bara tagit det lungt ^^
Hoppas att du har haft en bra dag :)

Svar: Jadå, det har jag! Visst är det skönt med sol! :) ♥
Saga

2 leavanny.blogg.se:

skriven

SV: min dag har varit helt okej :)

Svar: Vad bra då! :) ♥
Saga

3 benedit ♥:

skriven

sv; tack för din kommentar, får se vilka jag köper! :)
tack så mycket! :D allt bra ?
kram<3

Svar: Allt är bra med mig hur är det med dig då? :)Kram! ♥
Saga

4 Kaffehörnan:

skriven

Vad nice bilder

Svar: Ha ha ja dom är lite speciella för att vara Loreen! ;)
Saga

5 Andrea:

skriven

Hahahha :)

Sv; Följer dig nu :)

Svar: Ha ha jag vet! :DVad bra! ❤
Saga

6 Fanny:

skriven

aa visst följ mig så gör jag också det :)

Svar: Följer dig! :)
Saga

7 Tyra:

skriven

Sv; tack!

Svar: Varsågod! :)Allt bra idag?
Saga

8 ullie:

skriven

nej men gud.. inte utan bh va larvigt faktiskt .. sånt gillar inte ja

hoppas att du får en bra osndag krma

Svar: Ja, det här hade vi inte väntat oss av Loreen! ;)Tack det samma! ♥
Saga

9 Jackie - drömmen om att bli författare och SM i agility:

skriven

Nu är vinnaren av veckans blogg dragen. Klockan 18.00 kommer inlägget upp med en presentation av vinnarbloggen. Kika in om det är just DU som har vunnit!

Svar: Blev inte jag men grattis till Terese! :)
Saga

10 felicia:

skriven

sv: okej :)

Svar: just so you know! :) ♥
Saga

11 Linn:

skriven

haha vilka roliga bilder!!

SV:
Tack, din med, bloglovinbyte? :D

Svar: Ja det är de! :DSv: Visst, säg bara till vilket numer du blev så gör jag detsamma! :)
Kram! ♥
Saga

Kommentera här: