#Dagens låt 18

Denna låt hittade jag i en tjejs blogg och jag är bara tvungen att lägga upp den super fin! 
 
 
 
1 Julia:

skriven

sv: såklart den är bra! :) ja det är jätte bra med mig själv då? :D

Svar: Bara bra med mig! :)Bloglovinbyte? ♥
Saga

2 MALIN SUNDIN | MODE & FOTO:

skriven

oh no, inte denna låt. var beroende av den för något år sen! och gråter fortfarande när jag ser videon..

Svar: Oh jo! Visst är den vacker, jag förstår att du var beroende av den! ♥Kram!
Saga

3 J O Y ▲:

skriven

sv: Allt är bara bra med mig!
Själv då? :}
Kram!

Svar: Bara bra tack! :)Kram!
Saga

4 claudia:

skriven

Jag har en frågestund igång på bloggen nu, kika gärna in ochs ställ några frågor, skulle bli superglad!

Fin blogg!! :D

Svar: Tack detsamma! ♥Så nu har jag ställt lite frågor! :)
Kram!
Saga

5 Julie LS:

skriven

Haha ja verkligen! Vad härligt, min dag har också varit bra! Några planer inför veckan? :)

Svar: Vad bra! :)Nej inget speciellt, ska fira min mamma som fyller år men inget mer du då? ♥
Saga

Kommentera här: