Sommarlov!

Hej på er sötnosar! ♥
 
Hade jag skolavslutning och fick sommarlov! Jippi!
Dagen började med en låång sovmorgon till 08.30
Sen gick jag upp duchade, åt frukost utan att stressa sen tog jag på mig mina avslutningskläder.
Jag har bilder på mig men jag orkar inte ladda ner dem i datorn ljust nu haha gud vad lat jag är! 
Ni kommer att få se bilderna, men ni får ha lite tålamod. :) 
 
Men i alla fall sen så sminkade jag mig lockade håret med våran locktång sen var jag redo att gå! 
När jag kom fram till skolan så var det typ ett litel mingel part utanför skolhuset, super mysigt!
Efter typ 10 minuter var det dags att sätta sig i stora aulan och typ sjunga kolla på olika nummer som klasserna hade gjort.
Sen gick vi tillbaka till klassrummet fick en läsårsvärs och önskade varandra en glad sommar!
Skolpoliserna fick också ett Diplom och ett pressentkort på 200 kr. För att vi hade gjort goda insattser för vår skola! 
 
"Läsårsvärs är en dikt man får på skolavslutningen och ska lära sig under sommar lovet. 
Man får olika dikter varje år från årskurs ett till gymnasiet."
 
Så nu har jag alltså sommarlov! :) Yeey!
Hoppas ni också får en fin avslutning!
Kram på er! ♥
 
 
 
 
1 Johanna ♥:

skriven

ÅH vad skönt :D
Sv: japp bara bra här :)

Svar: Haha jaa! Det är riktigt skönt! :)Vad bra! Bloglovinbyte?
Kram!
Saga

2 Kajsa:

skriven

Åh så fint!

Svar: Hihi tack! :)Allt bra med dig?
Kram!
Saga

Kommentera här: