De trodde att jag hade skaffat kille...

Hej på er sötnosar! ♥
 
Jag tänkte facktidst berätta om ett ganska roligt missförstånd för er! 
Det hela började med att jag var på orkesterresa på Gotland för några veckor sedan.
Då 7:or och 8:or var med. På måndagen var det dags att gå till skolan igen.
När jag stod och sminkade mig, så ringde min kompis Nathalie. Som i mina kontakter kallas för Natti.
Jag hinner inte svara men min lilla syster skriker att det är Natti som ringer.
Men min pappa hör fel och tror att det är Martin! Han säger så klart inget men under dagen ringer 
han till mamma och berättar att en "Martin" hade ringt mig.
 
 
De kommer fram till att jag inte har någon martin i min klass, inte i min paralellklass häller. 
De måste alltså betyda att Martin är en äldre kille från orkesterresan! Alltså en 7:a eller 8:a!
Min pappa tycker att detta är oörhört och tycker att man kan ju inte bara gå framm och fråga.
Men det tycker min mamma.
 
 
Så efter några dagar frågar min mamma mig:
- Saga i måndags ringde en Martin till dig... är ni ihop!?
Och jag är ju helt omedveten om allt detta så jag bara VAA!?
Sa att det är jag ju inte och jag vet inte änns vem den där Martin är!
Vi går genast till pappa och frågar vem fan Martin är!
Då säger han att min lilla syster sa ju att Martin ringde!
 
Då frågar vi min lilla syster, som bara ser förvånad ut och säger:
- Nej, jag sa Natti, det var hon som ringde dig i måndags.
Haha då kan alla ta det lugnt! Haha snacka om fail!
De trodde att jag hade träffat en äldre kille på orkesterresan och fick panik!! :D 
 
Om ni har några frågor om detta får ni gärna fråga mig det på min nya fråge sida.
Ni kommer till den via ikonen längt upp på skärmmen. ↑
Puss på er! :D ♥
 
 
 

 
 
 
1 serafina:

skriven

HAAHAH, åh typ som viskleken. en sak blir en annan.. haha!

Svar: Haha ja det kan man verkligen säga! :DKram!
Saga

2 ♕ I S A B E L L A W L ♕ ‏:

skriven

Svar: Ja, det gör jag!! Verkligen super kul ska det bli! Men åhh, vill med till gotland, det är ju sååå fint där på sommrarna! :)

Svar: Åh vad kul, jag med! :) Ja visst är det det! Å Visby är ju så mysigt! :)Kram!
Saga

3 Fatma:

skriven

haha :) typiskt föräldrar

Svar: Haha ja det kan man verkligen säga!! ;)Kram!
Saga

4 Mikazuki Chan:

skriven

HAHAHAHHAH - Bästa missförståndet Ever!

Svar: Haha ja det kan man säga! ;)Kram!
Saga

5 ann-sofie:

skriven

oj vilket missförstånd haha :)

Svar: Haha ja det kan man verkligen säga!Men nu är de lugna! :D
Kram!
Saga

6 ViktoriaCaroline:

skriven

Självklart kan vi göra bloglovinbyte :) Om du inte tar bort mig direkt efter som vissa andra gör :(

Svar: Nej absolut inte! Har själv varit med om det, och det är ju så tråkigt! Följer dig som nummer 242. :)
Nu får du göra detsamma!
Kram!
Saga

7 ViktoriaCaroline:

skriven

Det var en annan tjej som också blev nummer 242 tidigare idag.. Okej då lägger jag till dig nu.

Svar: Nej nu ser jag felet! Haha pinsamt, jag tryckte aldrig på knappen!NU följer jag dig som nummer 243. Nu får du göra detsamma.
Kram! :)
Saga

8 thea&alicia:

skriven

fin blogg!
allt bra? :)

Svar: Tack fina du! <3Det är bara bra med mig! :)
Hur är det med dig då?
Kram!
Saga

9 thea&alicia:

skriven

sv: vad bra! allt är bra här också! :)

Svar: Vad bra! Har du sommarlov nu eller? :)
Kram!
Saga

10 Josefine Johansson:

skriven

hahah vad roligt! hatar när d blir missförstånd!

Svar: Haha, ja det var väl lite kul! ;)Allt bra med dig?
Kram!
Saga

11 ♕ I S A B E L L A W L ♕ ‏:

skriven

svar: Ja verkligen! Var där rätt ofta när jag var mindre, är inte alls där ofta längre !

Svar: Okej vad synd! Hur ska du fira midsommar? :)
Kram!
Saga

12 Matilda Johansson:

skriven

Svar: Helt ok, sj? :)

Svar: Bara bra! :)Kram!
Saga

13 ViktoriaCaroline:

skriven

Jag följer redan dig, lade till dig innan du la till mig :)

Svar: Okej! :)Kram!
Saga

Kommentera här: