IKEA SHOPPING!

Hej på er sötnosar!

Kom precis hem från stor shopping på IKEA! ;)
Som vanligt skulle vi bara ha lite glödlampor och en matta men kommer hem med en bokhylla, en TV bänk,
två kuddar, en skål, 30 baterier,
en lampa, 2 handdukar, 2 förkläden och lite mer! :)
Men vi bestämde att vi skulle ta den nya sängen lite senare i sommar! Haha så här blir det alltid när vi åker till IKEA!! Men jag älskar nya grejer att inreda med så jag är nöjd!! :D
Haha nu hoppas jag bara att vi får plats med allt! :D
Haha okej, sen så vill jag bara säga att imorgon fyller bloggen 1 år!! <3
Jippi! Gud vad kul vi haft! Aja kika in imorgon och fira med mig!!
Kram!

1 isabella:

skriven

kul med ikea! :D

Svar: Haha ja det var kul! ;)Allt bra med dig?
Kram!
Saga

2 Rebecka:

skriven

Ikea vad roligt ;) kolla in min blogg om du har tid över ;-)

Svar: Ja det var kul! :)Det ska jag absolut göra!
Kram!
Saga

Kommentera här: