Monki, ther we go!

Ska åka och shoppa, mot Monki!
 
 
 
 
 
 
snart är jag ägare till mera Monki kläder! :) Pözz! <3
1 LINNEA:

skriven

sv; Visst!

2 Jennifer :

skriven

tack dsm!

aa visst, ta inte bort mig sen bara !
säg vilket nr du blev så gör jag desamma sen;)

3 Emma Johansson:

skriven

Done ;)!

4 Livet som superwoman, Rodis!:

skriven

sv; tack! bloglovinbyte?

Svar: Gärna, säg bara till vilket numer du blev så gör jag desamma. :)
Saga

5 Sarah:

skriven

Va kul :)
Hoppas du hitta nåt :)
E de den Monkibutiken som e på stan i Stockholm som e på bilderna? :) Va där i höstas isf o de e lite skillnad mot alla andra Monkibutiker som ja vart inne i :) Den va sjukt stor o de fanns så mkt saker :)

Svar: Ja det var den i stan i Stockholm. ;) Ja den är super stor och det finns mycket roliga saker att välja på, fast jag gillar att åka till lite olik Monki butiker eftersom alla butiker inte har samma saker! ;) <3
Saga

6 CECILIA:

skriven

sv. tack! Ja, visst! skriv bara vilket nummer du blev, så gör jag detsamma!

Svar: Så nu var det klart följer dig som 113, så nu får du göra detsamma! ;)
Saga

7 Linda [fotoblogg]:

skriven

Sv: Åh, tack så mycket! :D

Svar: Varsågod, Bloglovinbyte? :)
Saga

8 FlizanLizan:

skriven

Hejsan

Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

Svar: Tack för tipset! Men nej tack, kör bara på gratis designer. ;)
Saga

9 Jennifer :

skriven

jag blev nr 10 ;)

Svar: Okej, kul! :) <3
Saga

Kommentera här: